Модерна компания? Откраднете малко идеи оттук
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Модерна компания? Откраднете малко идеи оттук

Модерна компания? Откраднете малко идеи оттук

Netpeak инвестира в служители и в клиентско доверие

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
7634 прочитания

Обикновено хората не си татуират логото на маркетингови агенции, но някои служители на Netpeak го правят. Надали някой мениджър е получавал по-голям комплимент. Какви са тези хора?

Към днешна дата 563-ма са избрали да прекарват 8 часа на ден от своя живот тук. На пазара на труда младите не са най-привлекателните кадри заради липсата на опит и трудови навици, но това не важи за Netpeak. Средната възраст тук е 27 години, а 7% от заетите са под 23 години. Агенцията насърчава и подкрепя всеки в професионалното му развитие, като организира вътрешни тренинги, семинари от Google, обучения от Facebook. Колегите в производствените отдели имат над 200 сертификата за експертност в Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Facebook Ads и какво ли не. И един куп награди.

Разбира се, че всеки професионалист веднага може да си намери друга работа. Какво задържа хората: симпатията към колегите; възможността да участваш в "големи работи", значими проекти; да пробваш технологии от върха на своята професия. Да, и ясно (в числа) да виждаш своя личен принос, ползата от твоя труд, всеки ден.

Работата невинаги е удоволствие, уморителна е, много е. Професионалното прегаряне дебне всекиго в дигиталните бизнеси. Но фирмата има какво да направи: екипът всяка седмица играе футбол, спортува с помощта на MultiSport, организира уикенд партита в различни локации в България, а това лято дори изнесе офис на плажа в Созопол.

Още един феномен, непознат в традиционните организации: има дисциплина, но няма супервайзори. Възможно е с помощта на софтуер, но и чрез емпатията между колегите от всички роли, длъжности и позиции. Тук всеки стартира от нулата като позиция и се изгражда като дигитален маркетолог чрез специализация в онлайн реклама, SEO, CRM маркетинг или управление на клиентски проекти. Всеки служител има личната мотивация да се развива и да напредва в кариерата, защото вижда с очите си (и усеща по джоба си), че е възможно. В момента почти всички от мениджмънта са служители, напреднали от онази нула до настоящата си позиция.

Netpeak е суверенна държава в света на бизнеса, която си има своя Конституция и валута. Освен заплата в левове, всеки служител може да спечели и "нетпикс". Нетпикси се придобиват само като израз на благодарност или висока оценка от колегите - всеки има един нетпикс за даване всеки месец. С нетпикси се плаща в Netpeak Store, вътрешния e-магазин. Фирмени чорапи струват 2, ден отпуска - 8, CEO, облечен в костюм на еднорог - 50 (скъпичко, но си струва).

Една от глобалните цели на агенцията е развитие на икономиката на България и по-висок стандарт на живот. Крачка натам е а безплатната платформа за дигитализация и развитие на малкия бизнес Netpeak Cluster, блога за онлайн маркетинг Netpeak Journal (който стана на 6), браншовата конференция Online Advertising с 3 класически и 4 live издания и още предстоящи.

Водещите специалисти на Netpeak вече 7 години преподават в SoftUni: SEO, Google Analytics, онлайн реклама, Project Management. За това време бяха обучени над 8000 студенти. Тази кохорта промени целия дигитален бизнес в България.

Никоя модерна компания не може да съществува без инвестиция в екипа си и без принос към обществото, но все пак работата директно по клиентските проекти е най-важното. Здравото и компетентно работене генерира резултат, резултатът създава доверие и скоро - партньорство и съпричастност. Получава се така, че Netpeak и лично въвлечените в проекта специалисти приемат за свои каузите на клиентите си. Нивото на взаимодействие отвъд "възложител - изпълнител" е белег на компаниите с визия. Така пише и във wiki-то на Netpeak.

Обикновено хората не си татуират логото на маркетингови агенции, но някои служители на Netpeak го правят. Надали някой мениджър е получавал по-голям комплимент. Какви са тези хора?

Към днешна дата 563-ма са избрали да прекарват 8 часа на ден от своя живот тук. На пазара на труда младите не са най-привлекателните кадри заради липсата на опит и трудови навици, но това не важи за Netpeak. Средната възраст тук е 27 години, а 7% от заетите са под 23 години. Агенцията насърчава и подкрепя всеки в професионалното му развитие, като организира вътрешни тренинги, семинари от Google, обучения от Facebook. Колегите в производствените отдели имат над 200 сертификата за експертност в Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Facebook Ads и какво ли не. И един куп награди.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.