bTV Media Group през 2021 - съдържание според най-актуалните световни тенденции и стандарти
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

bTV Media Group през 2021 - съдържание според най-актуалните световни тенденции и стандарти

bTV Media Group през 2021 - съдържание според най-актуалните световни тенденции и стандарти

Медиата отново залага на висококачествена развлекателна продукция, както и на новинарско съдържание, изградило доверието към нея

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
5781 прочитания

Развитието на телевизионния пазар се определя изцяло от съдържанието. Зрителите днес стават все по-взискателни към него и очакват от медиите да ги информират и забавляват с качествени и отговорно подбрани продукти. При това съдържанието вече не се разпространява само на телевизионния екран, защото хората разполагат с богат избор от устройства, платформи и екрани, през които следят продукциите, които ги вълнуват.

Ние взимаме предвид и анализираме тези фактори, затова в стратегията на bTV Media Group за 2021 г. отново сме заложили на висококачествена и разнообразна развлекателна продукция, както и на новинарското съдържание, изградило доверието към медията от страна на зрителите по всички платформи.

Гръбнак на програмата на bTV винаги са били новините и актуалните предавания. Вече 20 години те ангажират зрителското внимание, като дават гласност на важните проблеми и дискусии. Това, в съчетание с богата палитра от позитивни, градивни и качествени развлекателни български телевизионни продукции, затвърждава позицията на bTV като медията с най-високо обществено доверие. Това се доказва и чрез проучванията за нагласите на хората към съдържанието, затвърдени през отминаващата ключова година, на фона на 20-ия рожден ден на медията.

Анализите и изследванията за интересите на аудиторията показват, че правилната формула е в развиване на продукциите, които през последните две години донесоха успех на телевизионните ни сезони. Вече започна работата по новите и обогатени издания на сезонните хитове на bTV като "България търси талант", "MasterChef България", предстои излъчването и на новите епизоди на "Бригада Нов дом" и "Смени жената".

През 2021 г. bTV ще продължи да инвестира в българско кино с безкомпромисно качество с новата телевизионна поредица - "Белези", чиито снимки вече започнаха и ще предложат на зрителя палитра от емоции, заложени дълбоко в човешката природа. Това е силна и докосваща история, която изважда на преден план най-дълбоките и истински човешки емоции, преплетени в сложни семейни отношения. На екрана ще се реализира и дългоочакваното завръщане на забавния сериал "Съни бийч", който вече привлече интереса на зрителите и доказа, че е един от най-предпочитаните локални проекти в телевизионния ефир, а подготовката за снимките на втория сезон вече е в ход. Постоянен важен акцент в късния праймтайм на bTV продължава да е "Шоуто на Николаос Цитиридис", предаване, което успя да привлече сериозен дял младежка аудитория, която цени темите, представени с автентичен хумор и закачка.

Даваме си сметка, че зрителите все повече използват и други платформи и устройства, за да наваксат с любимото си bTV съдържание, затова AVOD (Advertising video on demand) платформата bTV Plus, която обновихме преди повече от година, остава част от фокуса на bTV Media Group и през 2021 г.

Публиката е навсякъде, а вниманието е променлива величина в зависимост от екрана, към който е насочено, затова развиването на локалните телевизионни продукции в дигитална среда остава сред основните приоритети на bTV Media Group през идващата година. Зрителите ни ще се възползват от ексклузивно онлайн съдържание на дигиталните платформи на водещите ни пролетни предавания "България търси талант" и "MasterChef България". През новия сезон за кулинарните фенове онлайн bTV ще предложи забавни случки и диалози зад кадър от MasterChef, дигитални мастър класове и ексклузивни за формата рецепти. Дигиталното съдържание на "България търси талант" пък ще има нов водещ - популярен влогър, любим на младата активна аудитория, който ще внесе свежо разнообразние с нови рубрики и интервюта. "Бригада Нов дом" също ще предложи специална онлайн рубрика - "Съветите на Караджов" - как да ремонтирате дома си и какво е важно да не пропускате в този процес.

През 2021-а сме подготвили богата селекция от силно чуждестранно съдържание от филми, сериали, спорт. В рамките на почивните дни основен акцент ще е рубриката "Семеен следобед", когато всички вкъщи ще могат да гледат селекция от качествено кино.

Приоритети в работата на търговския отдел на медийната група и през 2021 г. ще са иновациите в продажбите и активното предлагане на подходящите решения за партньорите ни. Нашият стремеж е винаги да предлагаме най-качествената продукция за всяка аудитория, за да отговорим на комуникационните потребности на партньорите си по пътя към техния бизнес успех.

Развитието на телевизионния пазар се определя изцяло от съдържанието. Зрителите днес стават все по-взискателни към него и очакват от медиите да ги информират и забавляват с качествени и отговорно подбрани продукти. При това съдържанието вече не се разпространява само на телевизионния екран, защото хората разполагат с богат избор от устройства, платформи и екрани, през които следят продукциите, които ги вълнуват.

Ние взимаме предвид и анализираме тези фактори, затова в стратегията на bTV Media Group за 2021 г. отново сме заложили на висококачествена и разнообразна развлекателна продукция, както и на новинарското съдържание, изградило доверието към медията от страна на зрителите по всички платформи.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.