Interpartners Group: Търсим и откриваме бранд харизмата на всеки клиент
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Interpartners Group: Търсим и откриваме бранд харизмата на всеки клиент

Interpartners Group: Търсим и откриваме бранд харизмата на всеки клиент

От първо лице: битието на една агенция с богато CV с творческите й мозъци Даниела Константинова и Иван Гурков

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
3054 прочитания

Interpartners е от малкото български независими комуникационни групи, която цели 28 години създава ефективни кампании за своите клиенти. Сред тях с просто око се забелязват емблематични български и световни брандове.

"Interpartners е компания на сърцати хора. Като клечка кибрит сме - на пръв поглед малка, но с нея можеш да запалиш голям огън", Иван Гурков, бранд стратег

Минало несвършено

Днес любовта към историята е старомоден рефлекс. Редно е да отбележим обаче, че Interpartners възниква през 1992 г., когато рекламата е екзотика. Първите стъпки са на места комични, но нещата скоро стават сериозни с изскачаща иззад всеки храст конкуренция. Interpartners се оказва жилаво творение и невъзмутимо разширява своя обхват. Създава пиар екип, който прераства в признатата днес пиар агенция Interimage. Смело "пуска пипала" в прякото медийно договаряне и медийните стратегии чрезMediaCamp,както и в полето на работодателската марка (където е пионер и лидер).

Тук харизма, там харизма

В бурния кипеж на творчеството Interpartners мисли кампании, създаващи преживяване. В тях хубавото послание е само началото, трудното е после: упорита детективска работа в търсенето на харизмата на всеки бранд. Копаят се данни, проучват се продукти, водят се горещи спорове - защото макар понякога дълбоко укрита, харизмата е присъща на всеки бранд. Ако никаква я няма, комуникацията е насреща да акушира раждането ѝ. Винаги има начин. А когато отекне последният кампаниен звън, екипът проявява пословична слабост към измерването на резултатите, което клиентите много ценят. Ето как покълва едно здравословно "самомнение" и как Interpartnersстава единствената българска независима агенция със собствена мрежа на Балканите. Казва се SEEnthesis и покрива малките, но харизматични пазари околовръст България: Румъния, Гърция, Сърбия, Северна Македония, Хърватска и Албания. Нещо като бленуваната балканска федерация, но businesslike.

Хайде по-конкретно

По кампаниите ще ни познаете - максимата важи за спретнатия екип на Interpartners. Работи се катадневно за комуникацията на "Лукойл България", Devin и Schneider Electric. Има упорити клиенти, които ни възлагат кампаниите си десет и повече години (INTERSPORT, Deichmann, сладкарници "Неделя"). Има брандове, за които полагаме грижи от бебешкия период на харизмата им (Britos, Jotis). Вдъхновението е износен концепт, но екипът понякога се вдъхновява на дело. Например, когато трябва да се поработи за Американския университет в България. Или за #WOMANISM (кауза на INTERSPORT). Или за нишовите, но толкова пленителни Дни на Белгия в България. Или за нещо шоколадово (NuCrema).

Катя Димитрова, управляващ партньор и съосновател на групата

Без нарцисизъм

Хората, които движат Interpartners, имат имена, но нарцисизмът е табу. Важи дори за суетните творци (Даниела Константинова, Иван Гурков), както и за Елисавета Търпанова (изпълнителен директор) и Стела Ерера (пиар директор). Отдавна сме част от екипа, даже е малко неудобно да кажем откога. А от самото начало начело е Катя Димитрова, управляващ партньор и съосновател на групата. Всички ѝ правят мили очи, но дълбоко в себе си се питат как успява да навести толкова срещи, да съзре светлина в толкова проекти и да завърши деня с усмивка. Нарича екипа си dream team, макар че сигурно някой ще повдигне вежди с недоумение. Но вярата е голяма сила! И самоиронията също.

Блиц бонус

Какво казваме, когато знаем, че ни наблюдават

1. Какво еInterpartnersза мен?

Елисавета Търпанова

Елисавета Търпанова, изпълнителен директор

Имах щастието да израсна професионално в Interpartners и за мен лично агенцията е менторски дух, училище, в което ежедневно се развивам и уча в сплотена общност. Стараем се да предаваме това напред и съм щастлива да видя младите таланти, които правят първи стъпки в бранша в нашата стажантска програма.

Interpartners е агенция с история (спомням си рекламите от моето детство "Кукуруку - вафла чудна", "Пуловерът на татко..."), която смело върви напред и расте заедно с партньорите си.

Даниела Константинова

Даниела Константинова, творчески директор и партньор

Хората и проектите, с които се ангажирам и забавлявам, натоварвам и разтоварвам. Които държат будни ума и сърцето ми.

Иван Гурков

Иван Гурков, бранд стратег

Професионално Interpartners е гъвкава комуникационна структура със сърцати хора. Това ни позволява да актуализираме продуктите си постоянно и да реагираме на промените на пазара светкавично, за да сме максимално полезни на своите клиенти.

Interpartners е клечка кибрит - малка е, но с нея можеш да запалиш голям огън.

Стела Ерера

Стела Ерера, пиар директор

Извор на вдъхновение / професионализъм до най-малкия детайл / любопитство и жажда за знания / гъвкавост и иновации / ясна визия.

2. Как биха ви определили клиентите?

Елисавета Търпанова

Имаме отворена и диалогична комуникация и търсим активно оценка на резултата от дейността си. В края на годината традиционно се обръщаме към клиентите си за структурирана обратна връзка и тези дни, преглеждайки формулярите, виждам няколко израза, които бих определила като ключови: "доверен партньор", "ориентирани към резултати", "откритост" и "специално отношение". Най-хубавото е, че тези определения са устойчиви през годините.

Даниела Константинова

Агенцията, която се вслушва в нас и която ще си свърши работата професионално.

Иван Гурков

Надявам се да ни определят обективно. С цифри. Например един от големите клиенти, които спечелихме миналата година - гръцката компания Jotis, след кампанията, която създадохме заедно, реализира трицифрен ръст на пазара. За времена като днешните и наситени с конкуренти пазари това звучи като фантастика.

Разбира се, надявам се да ни определят и субективно - с добри чувства и симпатия :)

Стела Ерера

Да ги попитаме! Сигурно с отзивчивост / професионализъм / разбиране / лоялност / отдаденост / вдъхновение.

3. Къде още искате да стигнете?

Елисавета Търпанова

Вдъхновяващият екип, смелите идеи и възможността да бъдем проводник на промяна са двигателят, който ни движи напред.

Даниела Константинова

Отвъд егото си.

Иван Гурков

В луди времена като днешните и за най-големите бизнеси, и за по-малките компании има само един ход - да бъдеш disruptive explorer. Да не се боиш да експериментираш, да иновираш, да създаваш нови правила на пазара, да създаваш нови пазари. Това е пътят, по който тичаме непрекъснато. Казах вече за сърцатите хора, това ни помага много. Пък ще видим къде ще стигнем.

Стела Ерера

Отвъд познато и изпитаното / до новото, възприето като възможност и предизвикателство.

Interpartners е от малкото български независими комуникационни групи, която цели 28 години създава ефективни кампании за своите клиенти. Сред тях с просто око се забелязват емблематични български и световни брандове.

"Interpartners е компания на сърцати хора. Като клечка кибрит сме - на пръв поглед малка, но с нея можеш да запалиш голям огън", Иван Гурков, бранд стратег

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK