Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов: Кризата показа истинските лица на хората, брандовете и агенциите
Новите творчески директори на Ogilvy пред "Капитал"


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
От началото на ноември комуникационната група Ogilvy се оглавява от двама нови творчески директори. Това са Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов, които имат дългогодишен опит в областта на рекламата. Преди това те бяха част от агенцията Tribal Worldwide Sofia. Там, в продължение на три години двамата рекламисти работят в един екип и по думите им вече изградената и работеща синергия помежду им ги провокира да продължат да работят като тандем и в Ogilvy. Целта им в комуникационна група ще бъде изграждането на силен творчески екип и разширяване на портфолиото както с български, така и с международни клиенти. Преди две години Ogilvy започна да работи с агенцията Knoway с цел да подсили творческите си услуги. По думите на компанията партньорството продължава, а двете творчески агенции в групата ще засилят присъствието й на пазара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.