Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов: Кризата показа истинските лица на хората, брандовете и агенциите

Новите творчески директори на Ogilvy пред "Капитал"

Новите групови творчески директори на Ogilvy Иван Хадживеликов и Ивелина Гичева-Николова.
Новите групови творчески директори на Ogilvy Иван Хадживеликов и Ивелина Гичева-Николова.
Новите групови творчески директори на Ogilvy Иван Хадживеликов и Ивелина Гичева-Николова.    ©  Цветелина Белутова
Новите групови творчески директори на Ogilvy Иван Хадживеликов и Ивелина Гичева-Николова.    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От началото на ноември комуникационната група Ogilvy се оглавява от двама нови творчески директори. Това са Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов, които имат дългогодишен опит в областта на рекламата. Преди това те бяха част от агенцията Tribal Worldwide Sofia. Там, в продължение на три години двамата рекламисти работят в един екип и по думите им вече изградената и работеща синергия помежду им ги провокира да продължат да работят като тандем и в Ogilvy. Целта им в комуникационна група ще бъде изграждането на силен творчески екип и разширяване на портфолиото както с български, така и с международни клиенти. Преди две години Ogilvy започна да работи с агенцията Knoway с цел да подсили творческите си услуги. По думите на компанията партньорството продължава, а двете творчески агенции в групата ще засилят присъствието й на пазара.

Ивелина Гичева-Николова има близо 16 години опит в рекламната индустрия. Кариерата й започва в Graffiti BBDO, където работи като копирайтър. След това отива в агенцията KRES като копирайтър, а после и заместник творчески директор в рекламна агенция "Крес". През 2013 г. Заедно с Йордан Жечев основат агенцията Tribal Worldwide Sofia, като част от комуникационната група на DDB. Тогава тя заема позицията творчески директор и работи за клиенти, сред които Фондация Америка за България, TBI Bank, Allianz, Volkswagen и Telenor Унгария.
Иван Хадживеликов започва рекламната си кариера преди близо 13 години. Първата агенция, в която работи е Demner, Merlicek&Bergmann, която тогава обслужва Mtel. Закратко кариерата му минава през агенцията Le Spot, а след това започва работа в New Moment New Ideas на позицията Head of copy, където работи с Душан Дракалски, тогава регионален творчески директор. През годините е работил също в McCann и Ogilvy, като старши копирайтър. Последните три години беше част от творческия екип на Tribal Worldwide Sofia.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар