Какво би било, ако...

Независимата дигитална агенция е текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии

Какво би било, ако агенциите се фокусираха върху резултати, а не върху бюджети? Какво би било, ако проектите се завършват със същия ентусиазъм, с който се представят по време на конкурсите?

Когато преди 6 години екип от маркетинг експерти решават да създадат собствена агенция, в работата им заляга стремежът към предоставянето на качествена и ефективна дигитална услуга, която се отличава с креативност, консистентност и последователност в изпълнението. Един от въпросите, които хората в екипа си задават най-често, е: "Какво би било, ако". Именно така се ражда и името на компанията - What If.

Шест години по-късно What If e позиционирана като независима дигитална агенция, текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии - от бързооборотни стоки до финансов сектор и търговия. Сред клиентите, с които компанията е работила, са Lavazza, "Верея", Bella, "Тандем", "Победа", "Фантастико", AIKO, "Оптикласа", "Камакс", "Кенар", Go Organically®, Welch's, Frost King, RVCC, Flirt Vodka, Black Ram, InoVino, VP Brands International, Ficosota, MAN, Jägermeister, Lavena, "Арома", "Екопак" и др.

"Стараем се да предлагаме на клиента това, от което би имал най-голяма полза. Услугите ни включват почти всичко, което може да се случи в дигитална среда, а и отвъд нея. Но винаги започваме с проучване и стратегия. Независимо дали става дума за клиент с огромен бюджет или за стартиращ бизнес, разглеждаме цялостната картина, определяме цели и изготвяме план. Изпълняваме сами всичко, което сме предвидили по стратегията - от поддръжка на социални медии, през дигитална реклама, email и контент маркетинг, работа с инфлуенсъри и още. Всичко се случва вътре в агенцията, защото при нас за всеки проект работи делегираният екип, който е участвал в разработването на стратегията и креативната концепция. Така постигаме високото ниво на консистентност, което е от ключово значение за всяка комуникация", казва Стелла Цокева, Digital Strategist и партньор в агенцията.

Криейтив и пърформанс

В последните години What If e фокусирана основно в две направления - криейтив и пърформанс. Според екипа пърформанс специалистите в страната са напреднали значително и технологичните умения за онлайн реклама са на доста високо ниво. Когато това ниво е изравнено, криейтивът отново придобива огромно значение за успеха на рекламата. Всеки продукт или услуга заслужава да бъде представен по най-подходящия и пленителен начин, а дизайнът е един от най-силните активи на компанията и с него никога не се прави компромис, независимо дали работата е свързана с брандинг, рекламни визии, видеоанимации или лендинг страници.

Content is king

В What If вярват в оригиналното и контекстуално предложено бранд съдържание. Затова агенцията е инвестирала в изграждането на собствено фотостудио, видеотехника и силен екип от автори и инфлуенсъри, с помощта на които създаденото за клиентите на компанията се отличава с уникалност и характерен стил. Често офисът на What If ухае на различни печива, а в кухнята непрекъснато нещо "се готви". Немалка част от клиентите на агенцията са хранителни брандове и работата на екипа включва измисляне на рецепти, приготвяне на различни вкусотии и тяхното заснемане.

"Имаме индивидуален подход към всички клиенти, с които работим, и приемаме всеки бранд и продукт като наш собствен - "нашето кафе", "нашето масло", "нашите мебели". Навлизаме дълбоко в бизнеса на всеки от тях, за да можем да предложим това, от което има нужда, а не това, което искаме да продадем", споделя Емилия Биволарски, Project lead и партньор в агенцията.

Преди 3 години What If започва да работи и в САЩ. Разполага с локален екип за акаунтинг и копирайтинг, а всичко останало се случва в България - от стратегията до дизайна. Въпреки часовата разлика, различната народопсихология, дори различното ниво на маркетинг агенцията вече има няколко много успешни проекта и клиенти, с които преподписва за четвърта година. През 2020 г. агенцията печели Silver Paragon Award за дизайн и комуникация с работата си за колежа RVCC.

Наскоро агенцията може да се похвали както с висок client retention rate, така и с ръст над 70%, а отговорите на въпроса "Какво би било, ако" очевидно са правилните за брандовете, с които работи.

Още от Капитал

Данни отложено гледане

Данни отложено гледане