Какво би било, ако...
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Какво би било, ако...

Какво би било, ако...

Независимата дигитална агенция е текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
3442 прочитания

Какво би било, ако агенциите се фокусираха върху резултати, а не върху бюджети? Какво би било, ако проектите се завършват със същия ентусиазъм, с който се представят по време на конкурсите?

Когато преди 6 години екип от маркетинг експерти решават да създадат собствена агенция, в работата им заляга стремежът към предоставянето на качествена и ефективна дигитална услуга, която се отличава с креативност, консистентност и последователност в изпълнението. Един от въпросите, които хората в екипа си задават най-често, е: "Какво би било, ако". Именно така се ражда и името на компанията - What If.

Шест години по-късно What If e позиционирана като независима дигитална агенция, текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии - от бързооборотни стоки до финансов сектор и търговия. Сред клиентите, с които компанията е работила, са Lavazza, "Верея", Bella, "Тандем", "Победа", "Фантастико", AIKO, "Оптикласа", "Камакс", "Кенар", Go Organically®, Welch's, Frost King, RVCC, Flirt Vodka, Black Ram, InoVino, VP Brands International, Ficosota, MAN, Jägermeister, Lavena, "Арома", "Екопак" и др.

"Стараем се да предлагаме на клиента това, от което би имал най-голяма полза. Услугите ни включват почти всичко, което може да се случи в дигитална среда, а и отвъд нея. Но винаги започваме с проучване и стратегия. Независимо дали става дума за клиент с огромен бюджет или за стартиращ бизнес, разглеждаме цялостната картина, определяме цели и изготвяме план. Изпълняваме сами всичко, което сме предвидили по стратегията - от поддръжка на социални медии, през дигитална реклама, email и контент маркетинг, работа с инфлуенсъри и още. Всичко се случва вътре в агенцията, защото при нас за всеки проект работи делегираният екип, който е участвал в разработването на стратегията и креативната концепция. Така постигаме високото ниво на консистентност, което е от ключово значение за всяка комуникация", казва Стелла Цокева, Digital Strategist и партньор в агенцията.

Криейтив и пърформанс

В последните години What If e фокусирана основно в две направления - криейтив и пърформанс. Според екипа пърформанс специалистите в страната са напреднали значително и технологичните умения за онлайн реклама са на доста високо ниво. Когато това ниво е изравнено, криейтивът отново придобива огромно значение за успеха на рекламата. Всеки продукт или услуга заслужава да бъде представен по най-подходящия и пленителен начин, а дизайнът е един от най-силните активи на компанията и с него никога не се прави компромис, независимо дали работата е свързана с брандинг, рекламни визии, видеоанимации или лендинг страници.

Content is king

В What If вярват в оригиналното и контекстуално предложено бранд съдържание. Затова агенцията е инвестирала в изграждането на собствено фотостудио, видеотехника и силен екип от автори и инфлуенсъри, с помощта на които създаденото за клиентите на компанията се отличава с уникалност и характерен стил. Често офисът на What If ухае на различни печива, а в кухнята непрекъснато нещо "се готви". Немалка част от клиентите на агенцията са хранителни брандове и работата на екипа включва измисляне на рецепти, приготвяне на различни вкусотии и тяхното заснемане.

"Имаме индивидуален подход към всички клиенти, с които работим, и приемаме всеки бранд и продукт като наш собствен - "нашето кафе", "нашето масло", "нашите мебели". Навлизаме дълбоко в бизнеса на всеки от тях, за да можем да предложим това, от което има нужда, а не това, което искаме да продадем", споделя Емилия Биволарски, Project lead и партньор в агенцията.

Преди 3 години What If започва да работи и в САЩ. Разполага с локален екип за акаунтинг и копирайтинг, а всичко останало се случва в България - от стратегията до дизайна. Въпреки часовата разлика, различната народопсихология, дори различното ниво на маркетинг агенцията вече има няколко много успешни проекта и клиенти, с които преподписва за четвърта година. През 2020 г. агенцията печели Silver Paragon Award за дизайн и комуникация с работата си за колежа RVCC.

Наскоро агенцията може да се похвали както с висок client retention rate, така и с ръст над 70%, а отговорите на въпроса "Какво би било, ако" очевидно са правилните за брандовете, с които работи.

Какво би било, ако агенциите се фокусираха върху резултати, а не върху бюджети? Какво би било, ако проектите се завършват със същия ентусиазъм, с който се представят по време на конкурсите?

Когато преди 6 години екип от маркетинг експерти решават да създадат собствена агенция, в работата им заляга стремежът към предоставянето на качествена и ефективна дигитална услуга, която се отличава с креативност, консистентност и последователност в изпълнението. Един от въпросите, които хората в екипа си задават най-често, е: "Какво би било, ако". Именно така се ражда и името на компанията - What If.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

Гласът на хората

Гласът на хората

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.