Глобалната рекламна индустрия ще се възстанови поне след две години
През 2020 г. рекламните инвестиции намаляват с 63 млрд. долара в световен план
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- През 2020 г. рекламните инвестиции намаляват с 63 млрд. долара в световен план.
- Най-голям е спадът в Латинска Америка, а пазарът в Северна Америка през 2021 г. почти ще достигне нивата преди кризата.
- С над една трета намаляват глобалните рекламни вложения в туристическия сектор.
В началото на годината участниците на рекламния пазар определяха като най-тежка за бизнеса им 2009 г. Само за няколко месеца обаче това се промени и сега някои от тях вероятно си спомнят с известна доза умиление финансовата криза тогава. Според актуалния доклад за глобалната рекламна индустрия на компанията за проучвания WARC пандемията от коронавирус е довела до двойно по-голям спад в инвестициите в сравнение с 11 години по-рано. Връщането към обичайните нива на сектора обаче ще се случи по-бързо. Прогнозите сочат, че ще са необходими две години за възстановяването на рекламната индустрия, като най-голям ръст през 2021 г. се очаква на европейските пазари.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход