Александър Дурчев: Тази криза беше най-сериозният стрес тест за целия комуникационен бранш
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Александър Дурчев: Тази криза беше най-сериозният стрес тест за целия комуникационен бранш

Александър Дурчев: Тази криза беше най-сериозният стрес тест за целия комуникационен бранш

Изпълнителният директор на All Channels Communication пред "Капитал"

4652 прочитания

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Пандемията се отрази неочаквано, но изключително отрезвяващо. За съжаление се разделихме с хора и предприехме стратегия за интензивна работа с фрийлансъри по част от оперативните ни услуги. Разделихме се с програмисткото звено All Channels | Interaction, чиято рентабилност не можахме да стабилизираме през годините. Намалихме рязко административните си разходи чрез автоматизация и софтуер, което ни дава възможност да бъдем отново гъвкави и бързи в решенията си. Инвестирахме в развитието на нова дигитална агенция чрез стратегическо партньорство с един от лидерите на австрийския пазар и привлякохме топ специалисти от пазара.

All Channels | PR премина под директния мениджмънт на Николай Бойков като един от собствениците и визионерите на групата. В процес на преквалификация на част от екипа сме, за да посрещнем нуждите на пазара. All Channels | Activation успешно започна да реализира международни онлайн събития и кампании, каквито до този момент се осъществяваха от дигиталните ни специалисти. През последните 2 месеца инвестираме в интензивна обучителна програма, която цели да ни подготви за очакваните промени в индустрията.

Какви са очакванията ви за финансовите ви показатели тази година?

Очакваме спад с около 25%.

Какво научихте за бизнеса си от създалата се криза?

Тази криза беше най-сериозният стрес тест за целия ни бранш. За All Channels това беше катарзисна година, в която видяхме колко е важна спойката помежду ни, особено когато оцеляването на бизнеса не е на 100% в нашите ръце и проблемът не може да бъде персонифициран. За себе си научих, че паниката събужда страсти в хора, за които сме си затваряли очите в спокойни времена.

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Пандемията се отрази неочаквано, но изключително отрезвяващо. За съжаление се разделихме с хора и предприехме стратегия за интензивна работа с фрийлансъри по част от оперативните ни услуги. Разделихме се с програмисткото звено All Channels | Interaction, чиято рентабилност не можахме да стабилизираме през годините. Намалихме рязко административните си разходи чрез автоматизация и софтуер, което ни дава възможност да бъдем отново гъвкави и бързи в решенията си. Инвестирахме в развитието на нова дигитална агенция чрез стратегическо партньорство с един от лидерите на австрийския пазар и привлякохме топ специалисти от пазара.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.