Александър Дурчев: Тази криза беше най-сериозният стрес тест за целия комуникационен бранш

Изпълнителният директор на All Channels Communication пред "Капитал"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Пандемията се отрази неочаквано, но изключително отрезвяващо. За съжаление се разделихме с хора и предприехме стратегия за интензивна работа с фрийлансъри по част от оперативните ни услуги. Разделихме се с програмисткото звено All Channels | Interaction, чиято рентабилност не можахме да стабилизираме през годините. Намалихме рязко административните си разходи чрез автоматизация и софтуер, което ни дава възможност да бъдем отново гъвкави и бързи в решенията си. Инвестирахме в развитието на нова дигитална агенция чрез стратегическо партньорство с един от лидерите на австрийския пазар и привлякохме топ специалисти от пазара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар