Новият брой: Накъде след вота
Close

Коледен рекламен дух

Попитахме четирима млади рекламисти, които са най-запомнящи се коледни реклами

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Коледни песни, цветни лампички, елха, подаръци и семейна атмосфера. Всяка година редица компании лансират празничните си реклами с до болка познати и клиширани сюжети. Целта им е да повдигнат настроението на хората и в крайна сметка да ги предизвикат да купуват. Резултатът по-често обаче е множество еднообразни коледни реклами и незапомнящи се брандове.

За да представим добрите и открояващи се примери, попитахме четирима български рекламисти за техните фаворити в коледните реклами през годините. Този път дадохме думата на младите кадри в индустрията. Те отскоро са част от комуникационната сфера и погледът им над продукциите е както на професионалисти, така и на млади потребители.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    lal12575638 avatar :-|
    lal12575638

    "Попитахме четирима млади рекламисти, които са най-запомнящи се коледни реклами" - моля, какво се опитвате да кажете? В "Капитал" редактори и коректори има ли?

    Нередност?
Нов коментар