Мария Грашнова: Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Мария Грашнова: Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира

Мария Грашнова: Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира

Главният изпълнителен директор на dentsu - България, Румъния, адриатически пазари, пред "Капитал"

9723 прочитания

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Ускори промените, които така или иначе трябваше да ни се случат. Сменихме офиса си по-рано, забързахме процеса по технологично обновление, както и дълго планирана промяна в структурите и модела на работа на екипите с три ясно изразени линии на бизнеса - криейтив, медиа и потребителско изживяване, съчетани с по-ясно позициониране на dentsu, също вече е факт. Целта ни е още по-ясна и категорична - в добри и в лоши времена да си партнираме с всички, да си помагаме, да растем и да се учим заедно, за да постигаме напредък и резултати.

Какви са очакванията ви за финансовите ви показатели тази година?

През 2019 г. успешно разширихме клиентското си портфолио и услугите, които предлагаме, като всичко това се отрази позитивно. Ще е огромен успех и абсолютно заслужено, ако след тези месеци на изключителни свръхусилия успеем да повторим резултата от миналата година.

Какво научихте за бизнеса си от създалата се криза?

Кризите сплотяват. Качествената реакция, която последва в отговор на наложените ограничения, беше повсеместна както от страна на клиентите, така и от страна на агенциите и медиите. Всеки един от нас реагираше професионално, адекватно и бързо спрямо възможностите на всяка една промяна. Работихме дружно, за да излезем от кризата по-обединени и по-отговорни.

Какви са очакванията ви за българския комуникационен пазар през 2021 г.?

Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира. Очакванията са медийните инвестиции да се върнат на нивата отпреди кризата и да достигнат тези от края на 2019 г. Такива са нашите наблюдения. Гледам с оптимизъм на всички предизвикателства пред нас. Каквото и да ни очаква, трябва да реагираме бързо и адекватно.

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Ускори промените, които така или иначе трябваше да ни се случат. Сменихме офиса си по-рано, забързахме процеса по технологично обновление, както и дълго планирана промяна в структурите и модела на работа на екипите с три ясно изразени линии на бизнеса - криейтив, медиа и потребителско изживяване, съчетани с по-ясно позициониране на dentsu, също вече е факт. Целта ни е още по-ясна и категорична - в добри и в лоши времена да си партнираме с всички, да си помагаме, да растем и да се учим заедно, за да постигаме напредък и резултати.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina

    Въпросната другарка има ли нещо общо с комунистическия мафиот Владимир Грашнов?

  • 3
    levbalkanski avatar :-|
    levbalkanski

    До коментар [#1] от "olga_kokoshkina":

    щерка му


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Гласът на хората

Гласът на хората

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.