Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза

Капитал

Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза

Изпълнителният директор на Havas Group - България, пред "Капитал"

4532 прочитания

Капитал

© Цветелина Белутова


Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Всички бизнеси на пазара преосмислиха инвестициите си, включително медийните стратегии на марките. Ефективността на каналите и посланията станаха още по-определящи в стремежа да бъде заслужено потребителското внимание и доверие. Въпреки трудностите през 2020 г. Havas увеличи инвестицията си на пазара с влизането на бранда Arena Media в България, продължавайки да работи активно със своите клиенти.

Лесно преминахме в дистанционен режим на работа. По време на пандемията спечелихме няколко конкурса за нови клиенти и проекти. За пръв път осъществихме кампании за нови, локални клиенти, без да сме се срещали с тях на живо. Успяхме да запазим екипа си през месеците на криза и не се наложи да освобождаваме служители, които със своите експертни познания са най-ценният ни ресурс.

Какви са очакванията ви за финансовите ви показатели тази година?

Не усетихме съществено намаляване на бюджети от страна на рекламодателите или отмяна на планирани рекламни кампании. Очакванията ни са да приключим годината с около 10% ръст в групата благодарение на спечелени нови клиенти и оптимизиране на оперативните разходи, включително поради преминаването в режим на работа от вкъщи.

Какво научихте за бизнеса си от създалата се криза?

Изключително важно е управленският екип да запази спокойствие и хладнокръвие, за да преведе не само екипа, но и клиентите през кризата, която донесе много несигурност, страх и внесе хаос в обстановката около нас, без да знаем колко ще продължи всичко това. Потвърдихме си, че истинското партньорство оцелява във всяка криза. Дори световна пандемия не може да спре креативността и осъществяването на смислени проекти с висока добавена стойност.

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Всички бизнеси на пазара преосмислиха инвестициите си, включително медийните стратегии на марките. Ефективността на каналите и посланията станаха още по-определящи в стремежа да бъде заслужено потребителското внимание и доверие. Въпреки трудностите през 2020 г. Havas увеличи инвестицията си на пазара с влизането на бранда Arena Media в България, продължавайки да работи активно със своите клиенти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Гласът на хората

Гласът на хората

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.