Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза

Изпълнителният директор на Havas Group - България, пред "Капитал"

Капитал    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Всички бизнеси на пазара преосмислиха инвестициите си, включително медийните стратегии на марките. Ефективността на каналите и посланията станаха още по-определящи в стремежа да бъде заслужено потребителското внимание и доверие. Въпреки трудностите през 2020 г. Havas увеличи инвестицията си на пазара с влизането на бранда Arena Media в България, продължавайки да работи активно със своите клиенти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар