Янис Манакос: Честността с хората и партньорите е печеливша
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Янис Манакос: Честността с хората и партньорите е печеливша

Капитал

Янис Манакос: Честността с хората и партньорите е печеливша

Основателят и изпълнителен директор на Huts Group пред "Капитал"

4965 прочитания

Капитал

© Цветелина Белутова


Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Клиентите намалиха разходите си за комуникация - нещо, което е нормално за бурна година като тази. Не сме направили значителни промени в нашите екипи, но реорганизирахме управлението на разходите си в по-гъвкава и ориентирана към резултатите система.

Какви са очакванията ви за финансовите ви показатели през 2020 г.?

Oчакваме спад от около 15% до 20% поради намалените клиентски бюджети.

Какво научихте за бизнеса си от създалата се криза?

Затвърдихме мнението си, че честността с хората и партньорите е печеливша.

Кои сектори бяха най-засегнати от кризата?

Всички знаем малко или много засегнатите сектори на икономиката - пътувания, развлечения, офис площи и т.н.

Интересното е как пандемията удря по прогресивен и експоненциален начин в течение на месеците. Същите хора, които пляскаха на лекарите през април, сега се оплакват от мерките. Хората са уморени, тъжни и ядосани. Те искат това да приключи. Те са склонни да вярват повече в конспиративни теории и фалшиви новини. Все едно преживяваме голям, глобален социологически експеримент.

Ще има ли трайна промяна в потребителските навици след случващото се?

В дългосрочен план няма да има трайна промяна. Може би само за няколко години.

Какви са очакванията ви за българския комуникационен пазар през 2021 г.?

Ще зависи от лечението или ваксината и глобалната икономическа ситуация. Мисля, че ще има лек ръст по отношение на разходите спрямо 2020 г. и ще намалее по отношение на качеството на продукцията.

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Клиентите намалиха разходите си за комуникация - нещо, което е нормално за бурна година като тази. Не сме направили значителни промени в нашите екипи, но реорганизирахме управлението на разходите си в по-гъвкава и ориентирана към резултатите система.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Гласът на хората

Гласът на хората

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.