Кризисни бизнес промени

Тенденции и прогнози за комуникационния пазар през погледа на представители на някои от най-големите агенции

Как се отрази пандемията на бизнесите на някои от най-големите комуникационни агенции на пазара, какви вътрешни промени предприеха и какво научиха от кризата, разказват представители от медийния, рекламния, PR и BTL сектора.

Генадий Воробьов, изпълнителен директор на Netpeak

Клиентите и партньорите ни се адаптираха към скока в електронната търговия. Някои от тях увеличиха неколкократно бюджетите за дигитален маркетинг с цел да компенсират загубите от офлайн продажбите си. Тези клиенти, които увеличиха присъствието си онлайн, все още продължават да "жънат от посятото" и да се радват на големи приходи и високи резултати.

Томислав Цолов, основател и генерален мениджър на APRA Porter Novelli

Разработваме всяка кампания в няколко варианта - такъв, който да се случи в условията на пълна карантина, един, който да се случи в ситуация с леки рестриктивни мерки, и хибрид между първите два. Заради дистанционната работа имаме свободата да привличаме към екипа си най-добрите експерти на пазара, без да мислим за всички детайли и инвестиции, които съпътстват разширяването .

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се