Телевизионният пазар в условията на пандемия
Най-трудната битка за каналите ще бъде задържането на рекламодателите и запазването на цените на телевизионната реклама
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Предизвикателна, трудна, променлива. Такава беше 2020 г. за всички компании на пазара, които трябваше да вземат бързи и дори дръзки решения, от които зависеше бизнесът им. Телевизионните компании, в които водещ фактор е съдържанието, също имаха своите изпитания.
Ограниченията, наложени от епидемията, и изолациятa на хората в домовете им възпрепятстваха събитията на живо, участието на гости в студиата на телевизиите и заснемането на риалити формати и филмови поредици. Телевизионна журналистика трудно се прави по телефон и платформи за видеоконференции. По-добре подготвените дигитално се адаптираха към новите условия в сектора, но немалка част разчитаха на повторения или предаване на пресконференции на живо. Въпреки всички препятствия прогнозите са и през 2020 г. телевизията да бъде медиата, привлякла най-големи рекламни инвестиции.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
11 коментара
Капитал, питахте ли къде е 7/8 в класациите по гледаемост, че ми стана интересно?
Разбрахте ли за скандалната брокерка Бистра М., която се сгодява за свой колега след като забременява, но може да се окаже че ще се омъжи за брата на детето си.
Е колкото и да я хвалят като фиансов гуру, аз не бих се доверил на такъв човек.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.