Гергана Иванова: Идеите и креативността имат още по-голяма стойност
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Гергана Иванова: Идеите и креативността имат още по-голяма стойност

Капитал

Гергана Иванова: Идеите и креативността имат още по-голяма стойност

Съоснователят на The Smarts пред "Капитал"

3272 прочитания

Капитал

© Цветелина Белутова


Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Пострада тежко BTL бизнесът, както и PR активностите, особено в частта събитиен маркетинг. В този момент клиентите оцениха изключително високо добрите творчески идеи и бързата адаптация към новите условия. Екипите бяха изключително натоварени заради дистанционната работа и затруднената комуникация. Промяната, която остана след първата вълна, бе трайното пренастройване към възможностите за дистанционна работа. Оборудвахме залата си за събития с възможности за онлайн срещи и стрийминг.

Какви са очакванията ви за финансовите ви показатели през 2020 г.?

Добавихме към портфолиото си нови големи клиенти като "Билла България", развихме нови услуги, особено в областта на дигиталния маркетинг, които ни позиционираха с нови перспективи пред големи клиенти като "Нестле".

С навременна реакция и контрол над разходите успяхме да минем през първия локдаун. Ще завършим годината добре спрямо ситуацията, тъй като много от рекламодателите, с които работим, заложиха активно на добрата комуникация в този момент и реализираха сериозни кампании. Бяхме техни партньори, следвахме темпото и нуждите им и това даде резултат за двете страни.

Какво научихте за бизнеса си от създалата се криза?

Идеите и креативността имат още по-голяма стойност във времена като днешните. Тоталната миграция към дигиталните медии показа също тази необходимост. Когато всички се надвикват в онлайн пространството, трябва да си отличителен, смислен и с ясно послание.

Какви са очакванията ви за българския комуникационен пазар през 2021 г.?

Ще продължи тенденцията рекламодателите да търсят повече за инвестираните средства. Ще търсят гъвкавост и добри идеи, които да могат да изпълнят по най-ефективния начин.

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Пострада тежко BTL бизнесът, както и PR активностите, особено в частта събитиен маркетинг. В този момент клиентите оцениха изключително високо добрите творчески идеи и бързата адаптация към новите условия. Екипите бяха изключително натоварени заради дистанционната работа и затруднената комуникация. Промяната, която остана след първата вълна, бе трайното пренастройване към възможностите за дистанционна работа. Оборудвахме залата си за събития с възможности за онлайн срещи и стрийминг.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Медийното ядрено оръжие

Медийното ядрено оръжие

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK