Гергана Иванова: Идеите и креативността имат още по-голяма стойност
Съоснователят на The Smarts пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?
Пострада тежко BTL бизнесът, както и PR активностите, особено в частта събитиен маркетинг. В този момент клиентите оцениха изключително високо добрите творчески идеи и бързата адаптация към новите условия. Екипите бяха изключително натоварени заради дистанционната работа и затруднената комуникация. Промяната, която остана след първата вълна, бе трайното пренастройване към възможностите за дистанционна работа. Оборудвахме залата си за събития с възможности за онлайн срещи и стрийминг.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.