Ангелос Парасхакис: Кризата дава възможност за трансформация на всички нива
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Новите визи

Ангелос Парасхакис: Кризата дава възможност за трансформация на всички нива

Капитал

Ангелос Парасхакис: Кризата дава възможност за трансформация на всички нива

Изпълнителният директор на DDB Group пред "Капитал"

2566 прочитания

Капитал

© Цветелина Белутова


Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

От работата, която сега е почти 90% от вкъщи, до конкурсите и креативността. От друга страна, това е възможност за трансформация на всички нива - начина, по който комуникираме, представяме и развиваме бизнеса си.

Основна промяна за 2020 г. е трансформацията на Tribal Worldwide. Почувствахме, че добавената стойност на ниво група ще дойде чрез еволюцията на агенцията в нещо ново, което ще отговори на нуждите на клиентите. Затова се фокусирахме върху дигиталните творчески решения за местния и международните пазари.

Какви са очакванията ви за финансовите ви показатели за 2020 г.?

Загубите за DDB Group не са значителни, прогнозираме 15-20% спад на приходите през 2020 г. с малко по-сериозен удар върху нетната ни печалба като група. Успяваме да запазим и разширим портфолиото от клиенти, но спадът на инвестираните бюджети се вижда от всички. Някои компании в групата са по-устойчиви като Final_New и guts&brainsDDB.

Какво научихте за бизнеса си от създалата се криза?

Устойчивостта на нашите екипи беше най-голямата ми и най-вече приятна изненада в океана на несигурността. Отне ни само 24 часа, за да се трансформираме, давайки най-доброто ден след ден.

Какви са очакванията ви за българския комуникационен пазар през 2021 г.?

Не съм толкова оптимистичен за 2021 г., особено за първите шест месеца, но нещата се променят бързо. Мисля, че цените в медиите няма да се повишат. Очаквам да видя смелост от много компании, готови да рискуват и да използват кризата в своя полза. Победителите ще бъдат онези, които решат да иновират, да представят нови продукти и услуги, да се трансформират и да инвестират в нови потребителски модели като по-големи опаковки, покупка на едро или виртуални услуги, почти немислими преди няколко месеца.

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

От работата, която сега е почти 90% от вкъщи, до конкурсите и креативността. От друга страна, това е възможност за трансформация на всички нива - начина, по който комуникираме, представяме и развиваме бизнеса си.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Шестото лого на БТК

Шестото лого на БТК

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK