Радиопазар в тиха битка за приходи
Печелят компаниите - част от големи медийни групи, които попадат в общите пакети към рекламодателите
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Според рекламния мониторинг на "Nielsen Admosphere България" най-големи рекламни инвестиции през 2019 г. е привлякло "Дарик радио" - малко над 3 млн. лв., като през първите десет месеца на 2020 г. то запазва лидерското място по привлечените рекламни инвестиции в размер на 2.6 млн. лв. (Рекламният мониторинг отчита сумите по официалните тарифи на медиите без никакви отстъпки, реалните суми са по-ниски - бел. ред.)
В топ 10 на радиостанциите по приходи влизат повече музикални радиостанции от различни медийни групи. На второ място по рекламни приходи е Radio 1, след него са Energy и BG Radio, Vitosha и Veselina. В топ десет на радиостанциите влизат основно медии, част от двете най-големи радиогрупи на пазара - Fresh Media и BSS Media Group. Първата работи на пазара като самостоятелна радиоверига, а вторите през лятото станаха част от "Нова броудкастинг груп" (НБГ), като в портфолиото й влизат The Voice Radio, "Радио Веселина", Magic FM и "Радио Витоша".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Кой, по дяволите, слуша неслушаемото радио Дарик?!?
Кога най-сетне ще има конкурси за цифрово радиоразпорстранение ? Пак ли ще чакаме като цфровата тв да го връчим на някой близък до властта (и той да фалира после ) ? СЕМ е апотеоз на некадърността в настоящия си мандат !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.