Медийното ядрено оръжие
Oт новите собственици на bTV и Nova сега зависи дали свободната журналистика ще има по-голямо влияние
©
Shutterstock
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Темата накратко
- Само за половин година се смени собствеността на двете най-големи български медийни групи.
- Контролираните от властта новини и публицистика биха определили политиката и бъдещето на България за години напред.
Придобиването на "Нова" от "Юнайтед груп" и на bTV от PPF даде в ръцете на новите собственици най-силните медийни оръжия в България.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове