Медийното ядрено оръжие

Oт новите собственици на bTV и Nova сега зависи дали свободната журналистика ще има по-голямо влияние

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Само за половин година се смени собствеността на двете най-големи български медийни групи.
  • Контролираните от властта новини и публицистика биха определили политиката и бъдещето на България за години напред.

Придобиването на "Нова" от "Юнайтед груп" и на bTV от PPF даде в ръцете на новите собственици най-силните медийни оръжия в България.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове