Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза

Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

3745 прочитания

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Създадохме нови компании и представихме на пазара нови продукти. Redlink - професионална платформа за маркетинг и комуникации в България, и контент студиото Redworks. Водим преговори за още един лиценз.

Какви са очакванията ви за финансовите ви показатели тази година?

През миналата година във всички страни бяха обединени услугите, предлагани от различни компании (например Ogilvy PR и Ogilvy Action), под шапката на една компания. Имаше и размествания по линия на международните клиенти.

През 2020 г. спадът за цялата ни група е не само по-малък от очаквания пазарен в България, но и по-малък, отколкото при агенциите от групата ни в други страни - между 5 и 7%.

Какво научихте за бизнеса си от създалата се криза?

Има смисъл да инвестираш по време на криза.

Ще има ли трайна промяна в потребителските навици след случващото се?

Като медийно потребление - дигитализация на по-възрастните и телевизия за над 25-годишните. Ще се затвърдят навиците за безконтактно плащане в магазините, поръчките онлайн и ренесансът на QR кодовете.

Моделът на хибридното провеждане на събития ще стане норма. На открито ще се провеждат много повече събития, а закритите зали, клубове, музеи ще са домакини на разнообразни формати, за да разширят функциите и аудиторията си.

Какви са очакванията ви за българския комуникационен пазар през 2021 г.?

През първата половина на 2021 г. ще има затруднения при повечето бизнеси, които няма да се компенсират през втората. Очаквам спад от 5 до 8% на годишна база. Фармацията няма да расте заради презапасяването на хората с лекарства. Дигитализацията на магазините приключи, а потребителите ще купуват или по-малко, или по-евтини продукти.

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Създадохме нови компании и представихме на пазара нови продукти. Redlink - професионална платформа за маркетинг и комуникации в България, и контент студиото Redworks. Водим преговори за още един лиценз.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    qvd50491823 avatar :-P
    Костадин Иванов

    Никой не казва, че няма смисъл. При сътресенията се откриват нови възможности. Просто инвеститорите са като музикантите - малко на брой и не всички стават.
    На големите викаме Браво и им се радваме.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK