Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

Създадохме нови компании и представихме на пазара нови продукти. Redlink - професионална платформа за маркетинг и комуникации в България, и контент студиото Redworks. Водим преговори за още един лиценз.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    qvd50491823 avatar :-P
    Костадин Иванов

    Никой не казва, че няма смисъл. При сътресенията се откриват нови възможности. Просто инвеститорите са като музикантите - малко на брой и не всички стават.
    На големите викаме Браво и им се радваме.

    Нередност?
Нов коментар