Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза
Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?
Създадохме нови компании и представихме на пазара нови продукти. Redlink - професионална платформа за маркетинг и комуникации в България, и контент студиото Redworks. Водим преговори за още един лиценз.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Никой не казва, че няма смисъл. При сътресенията се откриват нови възможности. Просто инвеститорите са като музикантите - малко на брой и не всички стават.
На големите викаме Браво и им се радваме.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.