Отложено гледане в България
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Отложено гледане в България

Shutterstock

Отложено гледане в България

Зрителите все по-често се възползват от възможността да гледат предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време

3810 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


Зрителите все по-често се възползват от възможността за отложено гледане на предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време. Така те често прескачат рекламния блок, което провокира телевизиите и рекламодателите да мислят в посоки нови рекламни формати и възможности за продуктово позициониране.

Още от началото на 2020 г. средното отложено гледане на ден в България се увеличава. Очаквано най-висок дял от около 4% от общото гледане на телевизия се отчита в първите месеци от кризата, от март до май, когато хората прекарваха и значително повече време в домовете си. През летните месеци, макар и с малко, делът на отложеното гледане средно на месец намалява, а през септември и октомври отчита нов пик до 4.3%.

Автор: Капитал

Зрителите все по-често се възползват от възможността за отложено гледане на предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време. Така те често прескачат рекламния блок, което провокира телевизиите и рекламодателите да мислят в посоки нови рекламни формати и възможности за продуктово позициониране.

Още от началото на 2020 г. средното отложено гледане на ден в България се увеличава. Очаквано най-висок дял от около 4% от общото гледане на телевизия се отчита в първите месеци от кризата, от март до май, когато хората прекарваха и значително повече време в домовете си. През летните месеци, макар и с малко, делът на отложеното гледане средно на месец намалява, а през септември и октомври отчита нов пик до 4.3%.

Автор: Капитал

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара
  • 1
    mumi avatar :-|
    mumi

    Телевизиите отмират както отмря печата. Скорошните продажби на големите телевизии наподобяват на продажбите на основните печатни издания преди 10-тина години.

  • 2
    Susedkata avatar :-|
    Любопитната Съседка

    Аз не притежавам телевизор от години. За мен, най-голямата и важна телевизия е YouTube.

  • 3
    phs25641823 avatar :-|
    Антон Стойков

    много, много постна информация. от която почтни нищо не става ясно.
    Например тези 4.3% на каква база са? Защото отложено гледане се предлага много избирателно и дори в софия няма пълно покритие...
    та тези 4.3% са от база 100% от потребителите, които имат и тази услуга или 100% от всички потребители...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK