Отложено гледане в България

Зрителите все по-често се възползват от възможността да гледат предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време

Зрителите все по-често се възползват от възможността за отложено гледане на предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време. Така те често прескачат рекламния блок, което провокира телевизиите и рекламодателите да мислят в посоки нови рекламни формати и възможности за продуктово позициониране.

Още от началото на 2020 г. средното отложено гледане на ден в България се увеличава. Очаквано най-висок дял от около 4% от общото гледане на телевизия се отчита в първите месеци от кризата, от март до май, когато хората прекарваха и значително повече време в домовете си. През летните месеци, макар и с малко, делът на отложеното гледане средно на месец намалява, а през септември и октомври отчита нов пик до 4.3%.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се