Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за 2020 г.
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за 2020 г.

Noble Graphics спечели общо осем награди в "Effie България" 2020.

Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за 2020 г.

"Kaufland България" спечели отличието "Най-ефективен рекламодател" в конкурса "Effie България"

3703 прочитания

Noble Graphics спечели общо осем награди в "Effie България" 2020.

© БАКА


Noble Graphics беше отличена за най-ефективната агенция за 2020 г. в 13-о издание на един от най-важните конкурси в рекламния бранш - "Effie България". Наградата за най-ефективен рекламодател спечели дългогодишния клиент на агенцията "Kaufland България". Надпреварата, организирана от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), цели да отличи кампаниите през изминалата година, които по измерими критерии са постигнали значителни резултати и служат за пример на индустрията. "Effie България" трябваше да се проведе в края на 2020 г., но следствие от пандемията, събитието беше отложено, а церемонията по връчването на наградите се проведе онлайн.

Въпреки предизвикателната изминала година за рекламния бранш броят на заявките в конкурса, макар и с малко, се увеличава. Общо 21 дружества, сред които агенции и рекламодатели, са участвали в "Effie България". Във всяка рекламна кампания обаче могат да бъдат представени до шест фирми, работили върху нея, и така броят на участниците в състезанието значително се увеличава.

Тази година журито на "Effie България" връчи общо пет златни, шест сребърни и пет бронзови отличия. Най-много награди има в категориите "Промоции" и "Корпоративни комуникации", а нито едно отличие не е присъдено в категорията "Социална, медийна, политическа кампания". (вижте карето) Тази година организаторите на конкурса въведоха нова категория - "Маркетинг при актуални събития", насочена към краткосрочни комуникации, създадени да работят в рамките на ден, седмица или няколко месеца.

Големите победители

Агенцията Noble Graphics беше с най-много заявки на финала на "Effie България" 2020 и спечели награди за всяка от тях. Тя си тръгна с общо три златни, четири сребърни и едно бронзово отличие за кампании на Банка ДСК, Coca-Cola Bulgaria, Carlsberg Bulgaria, Kaufland, Groupama и TimeHeroes. Агенцията работи от 20 години на пазара и това е четвъртото й отличие в конкурса за най-ефективна агенция. Предишните бяха през 2014, 2017 и 2018 г.

На второ място, с над три пъти по-голяма разлика в точките се класира агенцията proof. Третото място в класацията на "Effie България" зае медийната агенция Zenith Media, част от комуникационната група "Publicis Groupe България".

Отличието "Най-ефективен рекламодател" за 2020 г. спечели "Kaufland България" с една златна и две сребърни награди. Второто място, с равен брой точки, заемат общо четири компании. Това са Банка ДСК, ИКЕА, Carlsberg Bulgaria и "Кока-кола Хбк Бълария". На трето място пък се класират общо пет рекламодатели - TBI, Telus, Timeheroes, Coca-Cola Bulgaria и Grupama.

Дигитална агенция: e//marketing

PR агенция: Paragraph 42

Банка ДСК, я!

Бранд: Банка ДСК
Клиент: Банка ДСК Агенция: Noble Graphics Продуцентска къща: Miramar Film

Медийна агенция: Кафе Комюникейшънс София

Jägermeister - на -18°C или ти връщаме парите

Бранд: Jägermeister Клиент: Кока-Кола ХБК България АД

Агенция: The Locals

Родено от леда, за да освежава

Бранд: Пиринско Ледено Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics Медийна агенция: Initiative Bulgaria Дигитална агенция: proof.

Experiential marketing: 121 Agency

Kaufland обича София

Бранд: Kaufland
Клиент: Кауфланд България ЕООД енд КО.КД Агенция: Noble Graphics Медийна агенция: Zenith Media
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Дигитална агенция: All Channels Communication

Списък свсички наградени:

Категория "Маркетинг при актуални събития"

Златна награда

Балкон артист

Бранд: ИКЕА

Клиент: ИКЕА

Агенция: The Smarts

Дигитална агенция: e//marketing

PR агенция: Paragraph 42

Сребърна награда

Един екстра ден

Бранд: TimeHeroes

Клиент: TimeHeroes

Агенция: Noble Graphics

Бронзова награда

Премини през трудностите, премини онлайн

Бранд: КлаудКарт АД

Клиент: КлаудКарт АД

Агенция: proof.

Медийна агенция: Advertise BG

Дигитална агенция: ETEL BG

Категория "Услуги"

Златна награда

Банка ДСК, я!

Бранд: Банка ДСК

Клиент: Банка ДСК

Агенция: Noble Graphics

Продуцентска къща: Miramar Film

Медийна агенция: Кафе Комюникейшънс София

Сребърна награда

Мотивирай спестяванията си

Бранд: TBI Bank

Клиент: TBI Bank

Агенция: Tribal Worldwide

Категория "Промоции"

Златна награда Effie

Jägermeister - на -18°C или ти връщаме парите

Бранд: Jägermeister

Клиент: Кока-Кола ХБК България АД

Агенция: The Locals

Сребърна награда

Промоция "Свежите Супергерои"

Бранд: Kaufland

Клиент: Кауфланд България ЕООД енд Ко. КД

Агенция: Noble Graphics

Продуцентска къща: Switch

Медийна агенция: Zenith Media

Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Дигитална агенция: All Channels Communication

Бронзова награда

Kubeti Отключи тотема

Бранд: Kubeti

Клиент: Фикосота Фууд ЕАД

Агенция: Съндей Медия

Бронзова награда

Магазинчето на квартала

Бранд: Coca-Cola Bulgaria

Клиент: Coca-Cola Bulgaria

Агенция: Noble Graphics

Творческа агенция: McCann Sofia

Рекламна агенция: M-Art

Рекламна агенция: Андреа Дизайн

Медийна агенция: Zenith Advertising & Communications

Категория "Стоки"

Златна награда

Родено от леда, за да освежава

Бранд: Пиринско Ледено

Клиент: Carlsberg Bulgaria

Агенция: Noble Graphics

Медийна агенция: Initiative Bulgaria

Дигитална агенция: proof.

Experiential marketing: 121 Agency

Сребърна награда

Брей!

Бранд: Kaufland

Клиент: Кауфланд България ЕООД енд Ко. КД

Агенция: Noble Graphics

Дигитална агенция: Knoway

Медийна агенция: Zenith Media

Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София

Бронзова награда

Специален пудинг за бисквитена торта

Бранд: Д-р Йоткер

Клиент: Д-р Йоткер България ЕООД

Агенция: ББДО Груп/Графити ББДО

PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София

Медийна агенция: Българска Медиа Агенция

Категория "Корпоративни комуникации"

Златна награда

Kaufland обича София

Бранд: Kaufland

Клиент: Кауфланд България ЕООД енд КО.КД

Агенция: Noble Graphics

Медийна агенция: Zenith Media

Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД

Дигитална агенция: All Channels Communication

Сребърна награда Effie

Върни се в България, добра оферта е

Бранд: TELUS International

Клиент: TELUS International Europe България

Агенция: proof.

PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София

Медиен партньор: HTTPOOL Bulgaria

Сребърна награда

Ето нещо умно

Бранд: Groupama

Клиент: Групама Застраховане ЕАД

Агенция: Noble Graphics

Медийна агенция: PHD Media Bulgaria

Дигитална агенция: Xplora BG

Бронзова награда

Побратимяване на село Житница и село Смилян

Бранд: Деликатес Житница

Клиент: Деликатес Житница

Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Стратегическа агенция: Brandworks, Part of Publicis Groupe Bulgaria

PR агенция: MSL Sofia, Part of Publicis Groupe Bulgaria

Медийна агенция: Zenith

Дигитална агенция: Digitas Sofia, Part of Publicis Groupe Bulgaria

Noble Graphics беше отличена за най-ефективната агенция за 2020 г. в 13-о издание на един от най-важните конкурси в рекламния бранш - "Effie България". Наградата за най-ефективен рекламодател спечели дългогодишния клиент на агенцията "Kaufland България". Надпреварата, организирана от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), цели да отличи кампаниите през изминалата година, които по измерими критерии са постигнали значителни резултати и служат за пример на индустрията. "Effie България" трябваше да се проведе в края на 2020 г., но следствие от пандемията, събитието беше отложено, а церемонията по връчването на наградите се проведе онлайн.

Въпреки предизвикателната изминала година за рекламния бранш броят на заявките в конкурса, макар и с малко, се увеличава. Общо 21 дружества, сред които агенции и рекламодатели, са участвали в "Effie България". Във всяка рекламна кампания обаче могат да бъдат представени до шест фирми, работили върху нея, и така броят на участниците в състезанието значително се увеличава.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK