Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите

Главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

   ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

На първо място, взехме всички необходими мерки за опазване на здравето и сигурността на всички служители, включително частично и пълно затваряне на офиса.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.