Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите
Главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?
На първо място, взехме всички необходими мерки за опазване на здравето и сигурността на всички служители, включително частично и пълно затваряне на офиса.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.