Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите

Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите

Главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

4298 прочитания

© Цветелина Белутова


Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

На първо място, взехме всички необходими мерки за опазване на здравето и сигурността на всички служители, включително частично и пълно затваряне на офиса.

Кризата се отрази на цялата индустрия от гледна точка на планирани приходи. Наложи се да се съкращават разходи, обучения и вътрешни активности, което доведе до намаляване на работното време, заплати и съкращаване на служители. Събитията и офлайн промоционалните дейности пострадаха най-много. При нас кризата се отрази по сходен начин.

В резултат на кризата Publicis Groupe ускорено лансира платформата Marcel за взаимодействие и сътрудничество между всички служители. Нашите екипи също са част от Marcel и това ни позволява да имаме достъп до знания и да обменяме информация и ресурси с колеги от цял свят в реално време, както и да работим по международни проекти.

Какви са очакванията ви за финансовите ви показатели за 2020 г.?

Успяхме да задържим клиенти, спечелихме нови след участие в конкурси и чрез проактивно предлагане на адекватни решения за моментната ситуация. Бяхме гъвкави при извънредни проекти, което ни даде преднина. Имахме възможност да работим като част от глобални екипи по международни проекти. Прогнозираме стабилни финансови показатели до края на 2020 г.

Какво научихте за бизнеса си от създалата се криза?

Бизнесите трябва да са в постоянна готовност за криза, за да се подготвят за състояния като сегашните. Сега повече от всякога марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите, които имат чувства, вълнения и нужди. Агенциите трябва да можем да пречупваме масивите от данни в реални човешки прозрения, да превръщаме бизнес целите в комуникационни цели.

Как се отрази на бизнеса ви пандемията и какви промени предприехте?

На първо място, взехме всички необходими мерки за опазване на здравето и сигурността на всички служители, включително частично и пълно затваряне на офиса.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.