Ускорена дигитализация
Как се промени потреблението на медии и навиците на хората вследствие от мерките и кризата
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Според проучване на екип психолози от University College London формирането на нови навици при хората отнема между 18 и 254 дни. От началото на епидемията в България измина близо година. Може да предположим, че новите навици или засилването на стари такива за голяма част от населението вече се е случило. Ускорената дигитализация е сред основните промени през последните месеци. Това се прояви в образованието, потреблението на медиите и пазаруването. Логично последва и промяна в комуникационните стратегиите на рекламодателите и позиционирането им.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.