Ускорена дигитализация

Как се промени потреблението на медии и навиците на хората вследствие от мерките и кризата

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Според проучване на екип психолози от University College London формирането на нови навици при хората отнема между 18 и 254 дни. От началото на епидемията в България измина близо година. Може да предположим, че новите навици или засилването на стари такива за голяма част от населението вече се е случило. Ускорената дигитализация е сред основните промени през последните месеци. Това се прояви в образованието, потреблението на медиите и пазаруването. Логично последва и промяна в комуникационните стратегиите на рекламодателите и позиционирането им.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.