Effiе-ктивното рекламно дуо

Победителите от конкурса за рекламна ефективност "Еffie България", агенцията Noble Graphics и ритейлърът "Kaufland България", пред "Капитал"

Съдружниците в Noble Graphics Иво Алтънов, Мария Милушева, Марсел Леви, Желез Атанасов и Чавдар Кенаров ще продължат са фокусират дейността на агенцията върху предлагането на стратегически и творчески услуги
Съдружниците в Noble Graphics Иво Алтънов, Мария Милушева, Марсел Леви, Желез Атанасов и Чавдар Кенаров ще продължат са фокусират дейността на агенцията върху предлагането на стратегически и творчески услуги    ©  Надежда Чипева
Съдружниците в Noble Graphics Иво Алтънов, Мария Милушева, Марсел Леви, Желез Атанасов и Чавдар Кенаров ще продължат са фокусират дейността на агенцията върху предлагането на стратегически и творчески услуги
Съдружниците в Noble Graphics Иво Алтънов, Мария Милушева, Марсел Леви, Желез Атанасов и Чавдар Кенаров ще продължат са фокусират дейността на агенцията върху предлагането на стратегически и творчески услуги    ©  Надежда Чипева

Рекламната агенция Noble Graphics спечели наградата "Най-ефективна агенция на годината" в 13-ото издание на конкурса "Еffie България", организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции. Тази година тя навършва 20 години от създаването й. За този период агенцията печели четири пъти най-голямото отличие в конкурса - през 2014, 2017 и 2018 г.

Дългогодишният клиент на Noble Graphics и един от най-големите рекламодатели в ритейл сектора - "Kaufland България", беше отличен с наградата "Най-ефективен рекламодател" в "Еffie България". Двете компании спечелиха най-много награди за кампании, изготвени през трудната за целия комуникационен сектор 2020 г. В този период "Kaufland България" лансира и нов собствен бранд храни от български производители "Брей!".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се