Шестото лого на БТК
Търговската марка Vivacom се ребрандира. Телекмът вече работи с медийната агенция Direct Media.


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
С шестия пореден нов собственик най-големият телеком в страната - БТК, представи и шесто ново лого. Процесът по ребрандиране на търговската марка Vivacom започна половин година след като дружеството беше придобито от регионалната група United Group. Целта на промяната - да е в синхрон с визуалната идентичност на всички компании от холдинга. Ребрандирането се очаква да приключи до края на годината, а паралелно с него ще бъдат обявявани и нови услуги на телекома.
Промени за БТК има и в медийното им обслужване. От декември един от най-големите рекламодатели на пазара вече работи с медийната агенция Direct Media. Тя е свързвана с рекламния и медиен консултант Красимир Гергов, близък до сръбския бизнесмен Драган Шолак - основател и вече миноритарен собственик на United Group. Дотогава тази услуга се изпълняваше от комуникационната група Havas Group, която остава творческа агенция на БТК и работи по новата визуална идентичност на бранда Vivacom.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
"Ребрандиране" означава смяна на името (бранда) на компанията. Mtel стана А1, а Globul беше ребрандиран в Telenor. Доколкото знам, името на Vivacom остава същото, но се променя само визуалната идентичност и логото на компанията. Искали са да "присъединят" българската компания към останалата част от сръбската група чисто визуално и може би да изчистят предишния кич, но на мен лично черният цвят ми изглежда доста мрачен и "тежък" за една такава компания като Vivacom.
Откъде го измислиха този черен фон на логото си! Като го видях в телефона си, помислих, че се е промъкнало някакво зловредно приложение. Не съм обърнала внимание дали са сменили работното облекло на служителите си, но ако са ги облекли в черни тениски и им раздадат тъмни очила, няма да посмея сигурно да вляза в техен магазин.
Като им знам услугите и цените, черният цвят си е направо и точно на място.
Мега зле. Не мога да разбера защо съсипват познати марки и изграденото от предходния собственик, наложен бранд ей така, просто за да е в тон с останалите парчетии на тоя безсмислен фонд -черна дупка. Това нито е стратегически инвеститор, за да кажеш, че има смисъл и се търси окропняване на брандовете, какъо стана при А1 и Теленор, нито дори е дългосрочен... Дано не почернят само и визията на Нова Тв. Сайтът на Виваком в момента е тотално съсипан... не знам кой им е дизайнерът, но визията на сайта е все едно съм си играл с ноут и пейнт ... по-грозно нещо не бях виждал. За сайта на самия фонд пък да не коментираме...
Новото усещане за марката е като за марка на погребална агенция. Някой болен “криейтив” мозък е избрал черен цвят за подходящ в години на пандемия ... направо кошмар! Оранжевото носеше настроение и емоция. Да бяха погледнали конкуррнтите си, които запазиха ярки корпоративни цветове. И без това обслужването не е на ниво, на всичко отгоре, ще ми навяват и мрачни мисли с това черно! Да бяха направили потребителдко проучване преди да се “чернят”.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.