Новият брой: Пътят към Европа
Close

Шестото лого на БТК

Търговската марка Vivacom се ребрандира. Телекмът вече работи с медийната агенция Direct Media.

Ребрандирането на големите магазини ще приключи в края на годината, като освен новото лого те ще имат и нова вътрешна концепция
Ребрандирането на големите магазини ще приключи в края на годината, като освен новото лого те ще имат и нова вътрешна концепция
Ребрандирането на големите магазини ще приключи в края на годината, като освен новото лого те ще имат и нова вътрешна концепция    ©  Цветелина Белутова
Ребрандирането на големите магазини ще приключи в края на годината, като освен новото лого те ще имат и нова вътрешна концепция    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

С шестия пореден нов собственик най-големият телеком в страната - БТК, представи и шесто ново лого. Процесът по ребрандиране на търговската марка Vivacom започна половин година след като дружеството беше придобито от регионалната група United Group. Целта на промяната - да е в синхрон с визуалната идентичност на всички компании от холдинга. Ребрандирането се очаква да приключи до края на годината, а паралелно с него ще бъдат обявявани и нови услуги на телекома.

Промени за БТК има и в медийното им обслужване. От декември един от най-големите рекламодатели на пазара вече работи с медийната агенция Direct Media. Тя е свързвана с рекламния и медиен консултант Красимир Гергов, близък до сръбския бизнесмен Драган Шолак - основател и вече миноритарен собственик на United Group. Дотогава тази услуга се изпълняваше от комуникационната група Havas Group, която остава творческа агенция на БТК и работи по новата визуална идентичност на бранда Vivacom.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    susedkata avatar :-|
    Любопитната Съседка
    • + 7

    "Ребрандиране" означава смяна на името (бранда) на компанията. Mtel стана А1, а Globul беше ребрандиран в Telenor. Доколкото знам, името на Vivacom остава същото, но се променя само визуалната идентичност и логото на компанията. Искали са да "присъединят" българската компания към останалата част от сръбската група чисто визуално и може би да изчистят предишния кич, но на мен лично черният цвят ми изглежда доста мрачен и "тежък" за една такава компания като Vivacom.

    Нередност?
  • 2
    evpetra avatar :-|
    evpetra
    • + 6

    Откъде го измислиха този черен фон на логото си! Като го видях в телефона си, помислих, че се е промъкнало някакво зловредно приложение. Не съм обърнала внимание дали са сменили работното облекло на служителите си, но ако са ги облекли в черни тениски и им раздадат тъмни очила, няма да посмея сигурно да вляза в техен магазин.

    Нередност?
  • 3
    petkata1 avatar :-|
    petkata1
    • - 2
    • + 2

    Като им знам услугите и цените, черният цвят си е направо и точно на място.

    Нередност?
  • 4
    aek46312746 avatar :-|
    aek46312746

    Мега зле. Не мога да разбера защо съсипват познати марки и изграденото от предходния собственик, наложен бранд ей така, просто за да е в тон с останалите парчетии на тоя безсмислен фонд -черна дупка. Това нито е стратегически инвеститор, за да кажеш, че има смисъл и се търси окропняване на брандовете, какъо стана при А1 и Теленор, нито дори е дългосрочен... Дано не почернят само и визията на Нова Тв. Сайтът на Виваком в момента е тотално съсипан... не знам кой им е дизайнерът, но визията на сайта е все едно съм си играл с ноут и пейнт ... по-грозно нещо не бях виждал. За сайта на самия фонд пък да не коментираме...

    Нередност?
  • 5
    ral16209984951054015 avatar :-|
    Iveta Mihaylova

    Новото усещане за марката е като за марка на погребална агенция. Някой болен “криейтив” мозък е избрал черен цвят за подходящ в години на пандемия ... направо кошмар! Оранжевото носеше настроение и емоция. Да бяха погледнали конкуррнтите си, които запазиха ярки корпоративни цветове. И без това обслужването не е на ниво, на всичко отгоре, ще ми навяват и мрачни мисли с това черно! Да бяха направили потребителдко проучване преди да се “чернят”.

    Нередност?
Нов коментар