Кои са финалистите в конкурса за онлайн маркетинг IAB MIXX Awards

За първи път международни специалисти ще оценяват кампаниите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Въпреки предизвикателната изминала година и намалените рекламни инвестиции в шестото издание на конкурса IAB MIXX Awards са подадени рекорден брой заявки от български агенции и рекламодатели. Събитието, организирано от браншовото сдружение IAB Bulgaria, цели да отличи най-добрите дигитални кампании на пазара.

В тазгодишното издание на конкурса са подадени общо 184 заявки, което е с 40% повече в сравнение с 2020 г. След първия кръг на гласуването продължават общо 88 от тях, които ще се състезават в 20 категории. В конкурса има четири нови категории в отговор на промените на пазара и новите тенденции. Това са "Бранд активизъм", която оценява кампании, които застават зад кауза или засягат обществено значими теми, "COVID-19", в която влизат дигиталните кампании, направени по време на първия локдаун, "Кампания нисък бюджет", който според правилата на конкурса е до три хил. лв и "Дигитални иновативни похвати".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал