Кои са финалистите в конкурса за онлайн маркетинг IAB MIXX Awards

Кои са финалистите в конкурса за онлайн маркетинг IAB MIXX Awards

За първи път международни специалисти ще оценяват кампаниите

4275 прочитания

© IAB Bulgaria


Въпреки предизвикателната изминала година и намалените рекламни инвестиции в шестото издание на конкурса IAB MIXX Awards са подадени рекорден брой заявки от български агенции и рекламодатели. Събитието, организирано от браншовото сдружение IAB Bulgaria, цели да отличи най-добрите дигитални кампании на пазара.

В тазгодишното издание на конкурса са подадени общо 184 заявки, което е с 40% повече в сравнение с 2020 г. След първия кръг на гласуването продължават общо 88 от тях, които ще се състезават в 20 категории. В конкурса има четири нови категории в отговор на промените на пазара и новите тенденции. Това са "Бранд активизъм", която оценява кампании, които застават зад кауза или засягат обществено значими теми, "COVID-19", в която влизат дигиталните кампании, направени по време на първия локдаун, "Кампания нисък бюджет", който според правилата на конкурса е до три хил. лв и "Дигитални иновативни похвати".

Общо 20 компании са подали заявки в конкурса. Aгенцията с най-много кампании, стигнали до финала е proof. с общо 28, следвана от guts&brainsDDB с общо 22 кампании и All Channels Group с 9. Най-много заявки са подадени в категориите "Най-добра кампания за повишаване познаваемостта за марката" "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видео кампания" и "Инфлуенсър маркетинг кампания".

През последните години беше поставен въпросът кампаниите в IAB MIXX Awards да се оценяват от международно жури. В шестото издание на конкурса това вече е факт. Журито е съставено от общо десет маркетинг специалисти от различни агенции в Европа с редица награди. Те са разделени в две направления - "Творчество" и "Стратегия" и ще оценяват заявките според четири основни критерии - стратегия, изпълнение и използване на медиите, резултати и възвръщаемост на инвестициите и творчество. Тежестта в оценката на всеки от критериите е 25%.

Победителите в конкурса ще бъдат обявени на официална церемония на 22 април.

Вижте пълния списък с финалисти:

1. Best Lead Generation Campaign

- Get through the hardships, get online Агенция proof., Рекламодател CloudCart Bulgaria

- deliver the goods Агенция proof., Рекламодател Ebag

- black Friday - Luckiest Vespa Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател DZI

- Myki Santa Video Calls Агенция guts&brainsDDB , Рекламодател Telenor

2. Best Engagement Campaign

- Black Friday - Luckiest Vespa Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател DZI

- Network Wedding Edition Агенция guts&brainsDDB , Рекламодател Telenor

- Philips OneBlade Gaming Challenge Агенция All Channels Communication, Рекламодател Philips OneBlade

- OLX Hidden Ads Агенция The Smarts, Рекламодател OLX

- Myki Santa Video Calls Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- tik tok stop Агенция proof. , Рекламодател Aroma

- Viewer steal in The Voice of Bulgaria Агенция BTV/ JK Services , Рекламодател SDI insurance broker

3. Best Brand Awareness Campaign

- Apple Thief's Natural Headquarters Агенция All Channels Communication , Рекламодател Heineken Bulgaria

- made from the fruits of diplomacy Агенция proof., Рекламодател Kasaba

- Network Wedding Edition Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- Stay at home - telenor Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- black friday - Luckiest Vespa Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател DZI

4. Most Effective Use of Data

- search against violence Агенция proof., Рекламодател Avon Bulgaria

- Annual efbet campaign with DMP targeting Агенция BTV, Рекламодател efbet

- ice hot banners Агенция proof. ,Рекламодател Carslberg Bulgaria

5. Most Brave Campaign

- Network Wedding Edition Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- #wakupafter6pm Агенция proof., Рекламодател fritz kola

- Literary Festival The Unexpected Guest Агенция The Smarts, Рекламодател Sofia International

- "Bulgaria's all-time hits" album Агенция Ogilvy Sofia , Рекламодател The Bulgarian Fund for WomenLiterary Festival

6. Creative Effectiveness

- The Gift You Open First Агенция All Channels Communication , Рекламодател Jameson Black Barrel

- Get through the hardships, get online Агенция proof., Рекламодател CloudCart Bulgaria

- Black Friday - Luckiest Vespa Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател DZI

- Pufie Talks Агенция Sunday Media, Рекламодател Ficosota

7. Best Branded Content Campaign

- "Bulgaria's all-time hits" album Агенция Ogilvy Sofia , Рекламодател The Bulgarian Fund for Women

- Studio Queen's brand influence Агенция Sunday Media, Рекламодател Tymbark Bulgaria

- Philips OneBlade Gaming Challenge Агенция All Channels Communication, Рекламодател Philips OneBlade

- The Endless Adventure Агенция NEXT-DC , Рекламодател Canon

- pub stories Агенция proof. , Рекламодател Power Brands

8. Best Video Campaign

- deliver the goods Агенция proof., Рекламодател Ebag

- Stay at home - telenor Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- EVN Image Campaign Mountain Rescue Service Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател EVN Bulgaria

- Red dot - Tefal&Fantastico Loyalty Campaign Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател

- The House of Lidl Агенция handplayed , Рекламодател Lidl

- Timmer Wood Masters 2020 Агенция Hub Аhead, Рекламодател Orgachim

- Black Friday - Luckiest Vespa Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател DZI

9. Best Mobile First Campaign

- ice hot banners Агенция proof. ,Рекламодател Carslberg Bulgaria

- tik tok stop Агенция proof. , Рекламодател Aroma

- Myki Santa Video Calls Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

10. Best Social Campaign

- tik tok stop Агенция proof. , Рекламодател Aroma

- sh#tposts, the tiger way Агенция proof. , Рекламодател Tymbark Bulgaria

- Apple Thief's Natural Headquarters Агенция All Channels Communication , Рекламодател Heineken Bulgaria

11.Best Native Campaign

- tik tok stop Агенция proof. , Рекламодател Aroma

- NEG- TEDI - Helping Parents Raise Healthy Kids Агенция BG-Mamma, Рекламодател TEDI

- Viewer steal in The Voice of Bulgaria Агенция BTV/ JK Services , Рекламодател SDI insurance broker

12. Programmatic

- Annual efbet campaign with DMP targeting Агенция BTV, Рекламодател efbet

- Moreni Summer NCP Агенция Carat /dentsu, Рекламодател Mondelez

- ice hot banners Агенция proof. , Рекламодател Carslberg Bulgaria

13. Influencer campaign

- tik tok stop Агенция proof. , Рекламодател Aroma

- Philips OneBlade Gaming Challenge Агенция All Channels Communication, Рекламодател Philips OneBlade

- Tino, The Tiger Агенция proof. , Рекламодател Tymbark Bulgaria

- Novanight Агенция Metrics- DS, Рекламодател Sanofi

- BILLA The Fun Brochure Агенция The Smarts, Рекламодател Billa Bulgaria

14. PR Digital

- #wakupafter6pm Агенция proof., Рекламодател fritz kola

- Network Wedding Edition Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- "Bulgaria's all-time hits" album Агенция Ogilvy Sofia , Рекламодател The Bulgarian Fund for Women

- Get through the hardships, get online Агенция proof., Рекламодател CloudCart Bulgaria

- I will stay home with you forever Агенция Together , Рекламодател Animal rescue

15. Digital Sales Campaign

- Black Friday - Luckiest Vespa Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател DZI

- deliver the goods Агенция proof., Рекламодател Ebag

- The World's At Your Feet Агенция NEXT-DC, Рекламодател Stinky Socks

16. Real time

- made from the fruits of diplomacy Агенция proof. , Рекламодател Kasaba

- Stay at home - telenor Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- Apple Thief's Natural Headquarters Агенция All Channels Communication , Рекламодател Heineken

- GIFs For Change Агенция NEXT-DC, Рекламодател NEXT-DC

- IKEA Storm in a Glass Агенция The Smarts , Рекламодател IKEA

17. Digital craft & innovation

- Network Wedding Edition Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- Myki Santa Video Calls Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- ice hot banners Агенция proof. , Рекламодател Carslberg Bulgaria

- 360 Finale of The Farm Агенция BTV/ PHD & Digital Point, Рекламодател Lidl & Vegeta

18.Best small budget campaign

- #wakupafter6pm Агенция proof., Рекламодател fritz kola

- made from the fruits of diplomacy Агенция proof. , Рекламодател Kasaba

- I will stay home with you forever Агенция Together , Рекламодател Animal rescue

- Cohones Black to the Bones Imperial Stout (Pre-)Sale Campaign Агенция All Channels Communication, Рекламодател COHONES BREWERY

19. Covid

- IKEA Balcony Artist Агенция The Smarts , Рекламодател IKEA

- Stay at home - telenor Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател Telenor

- Get through the hardships, get online Агенция proof., Рекламодател CloudCart Bulgaria

- The Experts Advise, Агенция BG-Mamma , Рекламодател BG-Mamma

20. Brand activism

- EVN Image Campaign Mountain Rescue Service Агенция guts&brainsDDB, Рекламодател EVN Bulgaria

- #wakupafter6pm Агенция proof., Рекламодател fritz kola

- search against violence Агенция proof., Рекламодател Avon Bulgaria

- "Bulgaria's all-time hits" album Агенция Ogilvy Sofia , Рекламодател The Bulgarian Fund for Women

- I will stay home with you forever Агенция Together , Рекламодател Animal rescue

- 2020 Fail Ale. The failures create opportunities Агенция All Channels Communication , Рекламодател COHONES BREWERY

- Empty Streets For Empty Hospitals Агенция Next- DS, Рекламодател Bulgarian Red Cross

Въпреки предизвикателната изминала година и намалените рекламни инвестиции в шестото издание на конкурса IAB MIXX Awards са подадени рекорден брой заявки от български агенции и рекламодатели. Събитието, организирано от браншовото сдружение IAB Bulgaria, цели да отличи най-добрите дигитални кампании на пазара.

В тазгодишното издание на конкурса са подадени общо 184 заявки, което е с 40% повече в сравнение с 2020 г. След първия кръг на гласуването продължават общо 88 от тях, които ще се състезават в 20 категории. В конкурса има четири нови категории в отговор на промените на пазара и новите тенденции. Това са "Бранд активизъм", която оценява кампании, които застават зад кауза или засягат обществено значими теми, "COVID-19", в която влизат дигиталните кампании, направени по време на първия локдаун, "Кампания нисък бюджет", който според правилата на конкурса е до три хил. лв и "Дигитални иновативни похвати".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал