All Channels разширява портфолиото си от агенции
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

All Channels разширява портфолиото си от агенции

All Channels разширява портфолиото си от агенции

Австрийската дигитална агенция Datenwerk вече е част от групата

3458 прочитания

Австрийската дигитална агенция Datenwerk, част от комуникационната група The Skills, стъпва на българския пазар в партньорство с All Channels Communication Group. Новата агенция Datenwerk Bulgaria ще предлага дигитални комуникационни решения, базирани на данни. Управляващ директор на българския офис е Боян Петров, преди това дигитален стратег в All Channels.

Новата агенция

През годините българската група си партнира с The Skills по различни проекти в Австрия и България. Засиленото търсене на дигитални комуникационни услуги през 2020 г. отваря бизнес възможност за Datenwerk да се позиционира на пазара като част от All Channels. "Агенцията ще се опита да предложи нов подход за дигитална комуникация, който ще даде на компаниите добавената стойност от това да мислят и да бъдат първо в онлайн среда", коментира пред "Капитал" Боян Петров.

Към момента екипът на Datenwerk Bulgaria е съставен от общо четирима души, част от които от All Channels. В екипа има и допълнително наети специалисти с опит в областта на дигиталните стратегии и изграждането на дигитални екосистеми. Агенцията вече е поела обслужването на част от портфолиото от клиенти на All Channels. "Сред тях са dm, The Mall, крафт пивоварната Cohones, както и други представители на бързооборотните стоки и технологични компании", казва още Петров.

По австрийска линия

Връзката на All Channels с австрийския комуникационен пазар датира още от началото на 2018 г. Тогава групата откри първата си агенция извън страната - All Channels Austria. Тя е базиранa във Виена с фокус предлагане на творчески и дигитални решения, а екипът е съставен изцяло от международни специалисти. По думите на Боян Петров компанията продължава да се развива на австрийския пазар, където също си партнира The Skills. "Имаме няколко проекта с тях, както и други потенциални такива, за които се борим заедно като консорциум, всеки със своята специализация", добавя още той.

Австрийската дигитална агенция Datenwerk, част от комуникационната група The Skills, стъпва на българския пазар в партньорство с All Channels Communication Group. Новата агенция Datenwerk Bulgaria ще предлага дигитални комуникационни решения, базирани на данни. Управляващ директор на българския офис е Боян Петров, преди това дигитален стратег в All Channels.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Гласът на хората

Гласът на хората

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.