Как Google изпече новите бисквитки

Интернет гигантът представи алтернативно решение на тракерите, които ще премахне през 2022 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Чрез новото FLoC потребителите ще бъдат разглеждани като част от групи от поне 10 хил. души с подобно онлайн поведение и интереси.
  • Колкото повече информация се трупа, толкова повече новото решение поставя под въпрос защитата на личните данни на потребителите.

Измина една година, откакто Google обяви, че спира събирането на бисквитки, или т.нар. cookies, от трети страни в най-големия уеб браузър Chrome. Точно толкова време остава, докато това решение официално влезе в сила и на теория потребителите вече няма да бъдат индивидуално проследявани в интернет пространството с цел да им бъдат показани реклами. И ако допреди месец агенции, рекламодатели и собственици на сайтове не знаеха как точно ще достигат до потенциалните си клиенти, то сега алтернатива на бисквитките вече има.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар