Аманда Мориси: Kризата в комуникационния сектор се преодолява с бързина и гъвкавост

Глобалният президент на iProspect пред "Капитал"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Миналата година една от най-големите комуникационни групи в света - Dentsu, обяви, че започва преструктуриране на бизнеса си. С цел опростяване на структурата, японската централа обособи четири основни направления - реклама, бизнес, клиентско преживяване и диджитъл. Международната група има друга крайна цел, от всички 160 агенционни бранда по света да останат общо шест, което да доведе до по-ефективна бизнес организация и улесняване на партньорството с клиентите. Първа стъпка в тази посока беше глобалното сливане на агенцията Vizeum в пърформънс агенцията iProspect. Преструктурирането се осъществява под ръководството на новия глобален президент на iProspect Аманда Мориси, която миналата година стана част от групата. Новата структура запазва името iProspect, но вече предлага пълно медийно обслужване.

В началото на 2021 г. сливането започна и на българския пазар. По думите на главния оперативен директор на Dentsu за Югоизточна Европа Радослав Неделчев сливането между Vizeum и iProspect в страната продължава, но екипите вече работят заедно за клиентите на групата. Опростяването на структурата ще доведе също до по-бърза реакция и решения в работата им, които според Неделчев са ключови за лекото преминаване на бизнеса през кризата. "Миналата година спечелихме нови клиенти и отчетохме ръст в приходите", казва още той пред "Капитал".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал