За трети път агенцията proof. спечели най-много награди в рекламния конкурс IAB Mixx Awards
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

За трети път агенцията proof. спечели най-много награди в рекламния конкурс IAB Mixx Awards

За трети път агенцията proof. спечели най-много награди в рекламния конкурс IAB Mixx Awards

На второ и трето място по брой отличия отново се класират guts&brainsDDB и All Channels Communication

2452 прочитания

© IAB


Три години след създаването си комуникационната агенция proof. печели за трети пореден път най-много отличия в конкурса IAB Mixx Awards. Той е организиран от българския клон на браншовото сдружение IAB (Interactive Advertising Bureau) и има за цел да отличи най-добрите дигитални маркетинг решения на пазара.

Агенцията спечели общо 24 награди. На второ място по брой отличия се класира guts&brainsDDB, следвана от All Channels Group, всяка със съответно 16 и шест награди. Така класирането в IAB Mixx Awards 2021 изглежда досущ като миналогодишното издание. Агенциите NEXT-DC и The Smarts пък получиха по четири отличия.

Годишна равносметка

В шестото издание на IAB Mixx Awards бяха подадени рекорден брой заявки - 184, което е с 40% повече в сравнение с 2020 г. Общо 20 агенции, рекламодатели и медии се състезаваха в 20 категории, четири от които нови за конкурса, с цел да отразяват тенденциите на рекламния пазар. Това са "Бранд активизъм", "COVID-19", "Кампания нисък бюджет" и "Дигитални иновативни похвати". Тази година златни награди бяха раздадени във всяка от 20-те категории.

Не е изненада, че големите победители в тазгодишното издание са именно агенциите, които имаха и най-много заявки, стигнали до финала. Това са proof. с общо 28, guts&brainsDDB с 22 и All Channels Group с 9. Най-много заявки бяха подадени в категориите "Най-добра кампания за повишаване познаваемостта за марката" "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видеокампания" и "Инфлуенсър маркетинг кампания".

Оценявани от чужденци

Освен увеличаването в броя на категориите най-голямата промяна в тазгодишното издание на IAB Mixx Awards е журито. За първи път заявките се оценяваха от десет международни маркетинг специалисти, с натрупан професионален опит в различни награждавани агенции в Европа.

Въпросът за международното жури е поставян многократно за различни комуникационни конкурси в страната. IAB Mixx Awards е втората надпревара, която адаптира този модел, въведен в много фестивали по света. Притесненията на някои представители на комуникационния бранш у нас са, че международни жури не би могло да вникне в локалните спецификите на заявките. Защитниците на идеята пък смятат, че международно жури гарантира повече обективност и външен поглед над пазара.

В България от години международно жури оценява заявките и PR конкурса на Българската асоциация на PR агенциите - BAPRA Bright Awards.

Вижте целия списък с победителите

Категория COVID-19

I място

Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria

II място

Stay at home - Telenor, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor

III място

IKEA Balcony Artist, Агенция: The Smarts , Рекламодател: IKEA

Категория BEST MOBILE FIRST CAMPAIGN

I място:

ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria

II място:

Myki Santa Video Calls, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor

III място:

tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

Категория BEST SOCIAL MEDIA CAMPAIGN

I място:

Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria

II място:

tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

III място:

sh#tposts, the tiger way, Агенция proof., Рекламодател Tymbark Bulgaria

Категория BEST BRAND AWARENESS CAMPAIGN

I място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

II място:

made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba

III място:

black friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI

Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria

Категория MOST EFFECTIVE USE OF DATA

I място:

ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria

II място:

search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria

III място:

Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet

Категория BEST BRANDED CONTENT CAMPAIGN

I място:

pub stories, Агенция: proof., Рекламодател: Power Brands

III място:

Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade

"Bulgaria's all-time hits" album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател: The Bulgarian Fund for Women

The Endless Adventure, Агенция: NEXT-DC , Рекламодател: Canon

Категория BEST ENGAGEMENT CAMPAIGN

I място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

II място:

OLX Hidden Ads, Агенция: The Smarts, Рекламодател: OLX

III място:

Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade

Категория INFLUENCER CAMPAIGN

I място:

tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

II място:

Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade

Novanight, Агенция: Metric DS, Рекламодател: Sanofi

III място:

BILLA The Fun Brochure, Агенция: The Smarts, Рекламодател: Billa Bulgaria

Категория BEST NATIVE CAMPAIGN

I място:

TEDI - Helping Parents Raise Healthy Kids, Медия: BG-Mamma, Рекламодател: Tymbark Bulgaria

III място:

tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

Viewer steal in The Voice of Bulgaria, Медия: BTV Media Group, Агенция: JK Services , Рекламодател: SDI insurance broker

Категория CREATIVE EFFECTIVENESS

I място:

Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI

II място:

Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria

III място:

Pufie Talks, Агенция: Sunday Media, Рекламодател: Ficosota

Категория REAL TIME

I място:

made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba

II място:

IKEA Storm in a Glass, Агенция: The Smarts, Рекламодател: IKEA

III място:

Stay at home - Telenor, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor

Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken

GIFs For Change, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: NEXT-DC

Категория DIGITAL SALES CAMPAIGN

I място:

Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI

II място:

deliver the goods, Агенция: proof., Рекламодател: Ebag

III място:

The World's At Your Feet, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: Stinky Socks

Категория PROGRAMMATIC

I място:

Moreni Summer NCP, Агенция: Carat /dentsu, Рекламодател: Mondelez

III място:

Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet

ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria

Категория BEST VIDEO CAMPAIGN

I място:

EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: EVN Bulgaria

III място:

Red dot - Tefal&Fantastico Loyalty Campaign, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Groupe SEB

The House of Lidl, Агенция: handplayed , Рекламодател: Lidl

Stay at home - Telenor, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor

Категория BEST SMALL-BUDGET CAMPAIGN

I място:

#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

II място:

made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof. , Рекламодател: Kasaba

III място:

I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue

Категория PR DIGITAL

I място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

"Bulgaria's all-time hits" album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women

II място:

#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

III място:

I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue

Категория BEST LEAD GENERATION CAMPAIGN

I място:

Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI

II място:

deliver the goods, Агенция proof., Рекламодател: Ebag

III място:

Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria

Категория BRAND ACTIVISM

I място:

#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

II място:

search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria

III място:

EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: EVN Bulgaria

Категория DIGITAL CRAFT & INNOVATION

I място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

III място:

ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria

360 Finale of The Farm, Медия: bTV Media Group, Агенция: PHD & Digital Point, Рекламодател: Lidl & Vegeta

Категория THE BRAVEST CAMPAIGN

I място:

#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

II място:

"Bulgaria's all-time hits" album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women

III място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

Три години след създаването си комуникационната агенция proof. печели за трети пореден път най-много отличия в конкурса IAB Mixx Awards. Той е организиран от българския клон на браншовото сдружение IAB (Interactive Advertising Bureau) и има за цел да отличи най-добрите дигитални маркетинг решения на пазара.

Агенцията спечели общо 24 награди. На второ място по брой отличия се класира guts&brainsDDB, следвана от All Channels Group, всяка със съответно 16 и шест награди. Така класирането в IAB Mixx Awards 2021 изглежда досущ като миналогодишното издание. Агенциите NEXT-DC и The Smarts пък получиха по четири отличия.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.