За трети път агенцията proof. спечели най-много награди в рекламния конкурс IAB Mixx Awards

За трети път агенцията proof. спечели най-много награди в рекламния конкурс IAB Mixx Awards

На второ и трето място по брой отличия отново се класират guts&brainsDDB и All Channels Communication

3855 прочитания

© IAB


Три години след създаването си комуникационната агенция proof. печели за трети пореден път най-много отличия в конкурса IAB Mixx Awards. Той е организиран от българския клон на браншовото сдружение IAB (Interactive Advertising Bureau) и има за цел да отличи най-добрите дигитални маркетинг решения на пазара.

Агенцията спечели общо 24 награди. На второ място по брой отличия се класира guts&brainsDDB, следвана от All Channels Group, всяка със съответно 16 и шест награди. Така класирането в IAB Mixx Awards 2021 изглежда досущ като миналогодишното издание. Агенциите NEXT-DC и The Smarts пък получиха по четири отличия.

Годишна равносметка

В шестото издание на IAB Mixx Awards бяха подадени рекорден брой заявки - 184, което е с 40% повече в сравнение с 2020 г. Общо 20 агенции, рекламодатели и медии се състезаваха в 20 категории, четири от които нови за конкурса, с цел да отразяват тенденциите на рекламния пазар. Това са "Бранд активизъм", "COVID-19", "Кампания нисък бюджет" и "Дигитални иновативни похвати". Тази година златни награди бяха раздадени във всяка от 20-те категории.

Не е изненада, че големите победители в тазгодишното издание са именно агенциите, които имаха и най-много заявки, стигнали до финала. Това са proof. с общо 28, guts&brainsDDB с 22 и All Channels Group с 9. Най-много заявки бяха подадени в категориите "Най-добра кампания за повишаване познаваемостта за марката" "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видеокампания" и "Инфлуенсър маркетинг кампания".

Оценявани от чужденци

Освен увеличаването в броя на категориите най-голямата промяна в тазгодишното издание на IAB Mixx Awards е журито. За първи път заявките се оценяваха от десет международни маркетинг специалисти, с натрупан професионален опит в различни награждавани агенции в Европа.

Въпросът за международното жури е поставян многократно за различни комуникационни конкурси в страната. IAB Mixx Awards е втората надпревара, която адаптира този модел, въведен в много фестивали по света. Притесненията на някои представители на комуникационния бранш у нас са, че международни жури не би могло да вникне в локалните спецификите на заявките. Защитниците на идеята пък смятат, че международно жури гарантира повече обективност и външен поглед над пазара.

В България от години международно жури оценява заявките и PR конкурса на Българската асоциация на PR агенциите - BAPRA Bright Awards.

Вижте целия списък с победителите

Категория COVID-19

I място

Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria

II място

Stay at home - Telenor, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor

III място

IKEA Balcony Artist, Агенция: The Smarts , Рекламодател: IKEA

Категория BEST MOBILE FIRST CAMPAIGN

I място:

ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria

II място:

Myki Santa Video Calls, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor

III място:

tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

Категория BEST SOCIAL MEDIA CAMPAIGN

I място:

Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria

II място:

tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

III място:

sh#tposts, the tiger way, Агенция proof., Рекламодател Tymbark Bulgaria

Категория BEST BRAND AWARENESS CAMPAIGN

I място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

II място:

made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba

III място:

black friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI

Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria

Категория MOST EFFECTIVE USE OF DATA

I място:

ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria

II място:

search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria

III място:

Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet

Категория BEST BRANDED CONTENT CAMPAIGN

I място:

pub stories, Агенция: proof., Рекламодател: Power Brands

III място:

Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade

"Bulgaria's all-time hits" album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател: The Bulgarian Fund for Women

The Endless Adventure, Агенция: NEXT-DC , Рекламодател: Canon

Категория BEST ENGAGEMENT CAMPAIGN

I място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

II място:

OLX Hidden Ads, Агенция: The Smarts, Рекламодател: OLX

III място:

Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade

Категория INFLUENCER CAMPAIGN

I място:

tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

II място:

Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade

Novanight, Агенция: Metric DS, Рекламодател: Sanofi

III място:

BILLA The Fun Brochure, Агенция: The Smarts, Рекламодател: Billa Bulgaria

Категория BEST NATIVE CAMPAIGN

I място:

TEDI - Helping Parents Raise Healthy Kids, Медия: BG-Mamma, Рекламодател: Tymbark Bulgaria

III място:

tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

Viewer steal in The Voice of Bulgaria, Медия: BTV Media Group, Агенция: JK Services , Рекламодател: SDI insurance broker

Категория CREATIVE EFFECTIVENESS

I място:

Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI

II място:

Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria

III място:

Pufie Talks, Агенция: Sunday Media, Рекламодател: Ficosota

Категория REAL TIME

I място:

made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba

II място:

IKEA Storm in a Glass, Агенция: The Smarts, Рекламодател: IKEA

III място:

Stay at home - Telenor, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor

Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken

GIFs For Change, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: NEXT-DC

Категория DIGITAL SALES CAMPAIGN

I място:

Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI

II място:

deliver the goods, Агенция: proof., Рекламодател: Ebag

III място:

The World's At Your Feet, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: Stinky Socks

Категория PROGRAMMATIC

I място:

Moreni Summer NCP, Агенция: Carat /dentsu, Рекламодател: Mondelez

III място:

Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet

ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria

Категория BEST VIDEO CAMPAIGN

I място:

EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: EVN Bulgaria

III място:

Red dot - Tefal&Fantastico Loyalty Campaign, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Groupe SEB

The House of Lidl, Агенция: handplayed , Рекламодател: Lidl

Stay at home - Telenor, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor

Категория BEST SMALL-BUDGET CAMPAIGN

I място:

#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

II място:

made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof. , Рекламодател: Kasaba

III място:

I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue

Категория PR DIGITAL

I място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

"Bulgaria's all-time hits" album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women

II място:

#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

III място:

I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue

Категория BEST LEAD GENERATION CAMPAIGN

I място:

Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI

II място:

deliver the goods, Агенция proof., Рекламодател: Ebag

III място:

Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria

Категория BRAND ACTIVISM

I място:

#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

II място:

search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria

III място:

EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: EVN Bulgaria

Категория DIGITAL CRAFT & INNOVATION

I място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

III място:

ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria

360 Finale of The Farm, Медия: bTV Media Group, Агенция: PHD & Digital Point, Рекламодател: Lidl & Vegeta

Категория THE BRAVEST CAMPAIGN

I място:

#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

II място:

"Bulgaria's all-time hits" album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women

III място:

Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

Три години след създаването си комуникационната агенция proof. печели за трети пореден път най-много отличия в конкурса IAB Mixx Awards. Той е организиран от българския клон на браншовото сдружение IAB (Interactive Advertising Bureau) и има за цел да отличи най-добрите дигитални маркетинг решения на пазара.

Агенцията спечели общо 24 награди. На второ място по брой отличия се класира guts&brainsDDB, следвана от All Channels Group, всяка със съответно 16 и шест награди. Така класирането в IAB Mixx Awards 2021 изглежда досущ като миналогодишното издание. Агенциите NEXT-DC и The Smarts пък получиха по четири отличия.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
mb-3
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал