Телевизията остава най-предпочитаната медия сред българите

Подкастите стават все по-популярни, показват данни на Argent и Bluepoint

През последната година медиите се радват на засилен интерес. В резултат на пандемията от коронавирус хората останаха по домовете си и медийното потребление значително се увеличи. Засили се и доминацията на телевизията. Към началото на 2021 г. 57% от българите между 18- и 65-годишна възраст застават пред телевизионния екран няколко пъти на ден. Едва 4% пък посочват, че не гледат телевизия. Това показва изследване на агенциите Argent и BluePoint, проведено между 1200 души. Даните са част от регулярно проучване AB Brand Tracking, което проследява поведението на потребителите и разпознаваемостта на брандовете.

Данните за телевизията не са изненада, предвид че това е каналът, който привлича и най-голям дял от рекламните инвестиции. През последните години обаче на пазара се засили потреблението на аудиосъдържание. Според изследването близо 55% от анкетираните слушат подкасти. За сравнение, по-малко хора посочват, че четат вестници и списания.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал