Хазартна реклама над закона
Директната реклама по закон е забранена, но за първите три месеца на годината за реклама на хазарт в телевизия е инвестирано повече от сумата за 2020 г. - над 35 млн. лв.


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Най-големите рекламодатели в сектора са българско трио: Efbet на братя Найденови, Winbet на Валтер Папазки и Palms bet на Мило Борисов.
- Тълкуването на закона е неясно за регулаторите и те остават безучастни.
Гледате телевизия, рекламният блок започва и на екрана ви се появява Фики Стораро, който с приповдигнат тон запява "Сега е момента за апартамента". Ако попадате за първи път на този клип вероятно се чудите дали синът на поп фолк изпълнителя Тони Стораро ви предлага имотни услуги или екзотична почивка. В края на 30-секундната реклама обаче става ясно, че това е хазартният сайт Palms bet.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Значи могат категорично да забранят рекламите на цигари, но за хазарта оставяме вратички, въпреки че зависимостите, които създават са сходни. Много интересно.
Законът трябва да бъде променен възможно най-скоро.
След време някой управляващ пак ще плаче,както "плакаха" за Божков,но сега се правят на ощипани моми,които не знаят коя е пряка,коя непряка реклама.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.