Когато Хари Потър се обедини с Eurosport
Сливането на WarnerMedia с Discovery ще създаде нов медиен гигант, който ще изостава по приходи единствено от Disney


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Warner Bros., Time Warner Entertainment, AOL Time Warner, Time Warner, WarnerMedia... Една от най-големите медийни групи в света през годините е минала през толкова много превъплъщения и сливания, че някои от ветераните служители в нея вече само се смеят при всяка следваща сделка. Последната (засега) e предложеното сливане на отделената от собственика си - щатския телеком гигант AT&T, WarnerMedia с Discovery. Така ще се създаде нов медиен гигант, който ще изостава по приходи единствено от Disney.
Чрез обединението компанията - майка на CNN, HBO и холивудското студио Warner Bros., с филмови поредици като "Батман" и "Хари Потър" ще се слее с Discovery, притежаваща активи като Animal Planet, Discovery Channel, Еurosport, Food Network и други. Според условията на сделката AT&T ще получи 43 млрд. долара, а акционерите й ще държат 71% от новата компания, докато тези на Discovery - останалите 29%. Тя ще бъде управлявана от президента и главен изпълнителен директор на Discovery Дейвид Заслав, който е и един от "мозъците" зад сливането.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход