Фармацевтичният сектор продължава да бъде най-големият рекламен инвеститор в телевизия
През 2020 г. производителите на лекарства без рецепта и хранителни добавки са платили 461.5 млн. лв. за рекламни клипове
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"Добра работа, а сега какво ни връща обратно в играта?"
"Бориш стреса и искаш да си подобриш съня?"
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.