Пусни една реклама на ваксините
В началото на май в България най-после стартираха две рекламни кампании за популяризиране на ваксините срещу COVID-19


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Рекламния кампании са по инициатива на Министерството на здравеопазването и ЕК, покриват целия медиен микс и таргетират най-общо хора с колебания за ваксините.
- Клиповете са добро, но закъсняло начало, а липсата на креативен сюжет и сегментирани послания ще постави под въпрос ефективността им.
Повече от година след началото на пандемията дълго чаканото решение за връщане към нормалността - ваксините, вече е тук и е достъпно за всички, които желаят. Парадоксално обаче интересът към тях в България е вял, страната ни изостава в пъти от всички останали в ЕС по темпове на имунизациите, а българите остават най-големите ваксинни скептици в ЕС, като едва eдна трета от населението по-скоро би се имунизирало - двойно по-нисък дял от средния в ЕС. Всичко това крие редица риск епидемията да остане активна още дълго в страната със съответните здравни, икономически и политически последствия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.