Пусни една реклама на ваксините

В началото на май в България най-после стартираха две рекламни кампании за популяризиране на ваксините срещу COVID-19

Кампанията на ЕК в България е дело на рекламната агенция Wunderman Thomson Sofia и ще бъде с продължителност два месеца.
Кампанията на ЕК в България е дело на рекламната агенция Wunderman Thomson Sofia и ще бъде с продължителност два месеца.
Кампанията на ЕК в България е дело на рекламната агенция Wunderman Thomson Sofia и ще бъде с продължителност два месеца.    ©  ЕК/ Wunderman Thomson Sofia
Кампанията на ЕК в България е дело на рекламната агенция Wunderman Thomson Sofia и ще бъде с продължителност два месеца.    ©  ЕК/ Wunderman Thomson Sofia
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Рекламния кампании са по инициатива на Министерството на здравеопазването и ЕК, покриват целия медиен микс и таргетират най-общо хора с колебания за ваксините.
  • Клиповете са добро, но закъсняло начало, а липсата на креативен сюжет и сегментирани послания ще постави под въпрос ефективността им.

Повече от година след началото на пандемията дълго чаканото решение за връщане към нормалността - ваксините, вече е тук и е достъпно за всички, които желаят. Парадоксално обаче интересът към тях в България е вял, страната ни изостава в пъти от всички останали в ЕС по темпове на имунизациите, а българите остават най-големите ваксинни скептици в ЕС, като едва eдна трета от населението по-скоро би се имунизирало - двойно по-нисък дял от средния в ЕС. Всичко това крие редица риск епидемията да остане активна още дълго в страната със съответните здравни, икономически и политически последствия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал