Рекламната агенция McCann Sofia спечели бронзова награда от фестивала Cannes Lions

Shutterstock

Рекламната агенция McCann Sofia спечели бронзова награда от фестивала Cannes Lions

За първи път българска компания взима отличие от най-голямото рекламно събитие в света

3703 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


За първи път в историята на българската рекламна индустрия агенция печели награда от най-големия рекламен конкурс в света Cannes Lions. Отличието може да бъде определено като рекламен "Оскар". Дебютът за индустрията е дело на агенцията McCann Sofia, която спечели бронзова награда в категорията Brand Experience & Activation с подкатегория "Използване на уебсайт/микросайт".

Отличието е присъдено за проекта "Лети с книга" (Fly with a book), изготвен за електронната книжарница Booklover, дело на съдружника на издателство "Жанет 45" Манол Пейков, с подкрепата на Mastercard. В партньорство с McCann Sofia те създават платформата Booktrips.bg, която има за цел да предизвика интерес към книгите на различни издатели и да стимулира продажбите им, като по този начин помогне на засегнатия от кризата сектор. Тя представлява онлайн магазин за книги с дизайн, наподобяващ туристически сайт. Потребителите съответно могат да избират желана дестинация, период и цел на пътуването си, а търсачката вместо билети им показва избрани книги. Идеята е именно те да пренесат читателите на желани дестинации, когато физическите пътувания са ограничени. Платформата и идеята зад нея са дело на McCann Sofia, които работят про боно за проекта.

Това е първата награда за българска рекламна агенция от конкурса Cannes Lions, който тази година се провежда в онлайн формат. Преди това най-голямото постижение за индустрията ни беше за агенцията Noble Graphics, която имаше номинация за кампанията си от 2015 г. "Йога закачалки".

Година по-рано екип от агенцията пък спечели златна награда в конкурса за млади таланти в рекламата Cannes Young Lions.

За първи път в историята на българската рекламна индустрия агенция печели награда от най-големия рекламен конкурс в света Cannes Lions. Отличието може да бъде определено като рекламен "Оскар". Дебютът за индустрията е дело на агенцията McCann Sofia, която спечели бронзова награда в категорията Brand Experience & Activation с подкатегория "Използване на уебсайт/микросайт".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход