Олимпийските игри се превръщат в бреме за спонсорите

Преди години най-голямото спортно състезание се приемаше за златна мина за компаниите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От кухнята до автомобилите - японците са педантични във всичко. До Олимпийските игри обаче остава малко повече от месец и те са всичко друго освен подготвени. Благодарение на COVID-19 и бавното ваксиниране на японците още не е ясно дали на игрите, които първоначално трябваше да се проведат миналото лято, ще бъдат допуснат зрители - и дали въобще ще се състоят. Организаторите твърдят, че ще се състоят. Това е влудяващо за тези, които се надяват да достигнат върха в точния момент: атлетите, разбира се, но й за финансовата мощ на игрите - корпоративните спонсори.

Въпреки че няма оттеглили се, някои неофициално в частни разговори призовават за ново забавяне. Asahi Shimbun, официалният медиен партньор на игрите, определи решението на Международния олимпийски комитет (МОК) да продължат - "самодоволство". Златната възможност марките да блеснат се превърна в минно поле.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове