Датските медии се обединяват в преговорите срещу американските технологични гиганти

Секторът иска Google и Facebook да плащат авторски права на издателите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Почти 30 медийни компании в Дания ще се срещнат в петък за първото си общо събрание като организация за колективно договаряне. Андерс Краб-Йохансен, главен изпълнителен директор на вестникарската група Berlingske Media и лидер на неформалната мрежа зад алианса, заяви пред Financial Times, че сътрудничеството ще възпрепятства големите технологични компании от обичайните им действия стил "разделяй и владей".

"Това, което виждате в повечето страни, е, че Google или Facebook договарят конкретни сделки с една или няколко доминиращи медийни компании и въвеждат определен стандарт, който всички на пазара трябва да следват. Предпочитаме да имаме право на колективно договаряне, което ни дава известно влияние", обяснява той.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал