Кан дава началото на по-обнадеждаващ блокбъстър сезон

Зад кулисите нещата изглеждат по-мрачни

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Миналата пролет в Palais des Festivals в Кан модерно облечените филмови звезди отстъпиха място на походни легла и душове. Когато във Франция беше обявен локдаун и градският филмов празник беше отложен, а след това и отменен, бляскавото пространство за събития се превърна в приют за бездомни. Тазгодишното събитие, което започна на 6 юли, предлага известна доза холивудско бягство от действителността. Прожекциите са на закрито, с пълен капацитет. Звездите вървят наперено по червения килим (като дизайнерски маски за лице и аромат на дезинфектант са единственото, което напомня за пандемията). И все пак зад кулисите COVID-19 е променил филмовия бизнес завинаги.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.