Пандемична, но рекордна година за дигиталната реклама

Пазарът на онлайн реклама в България е пораснал с 15.3% до невижданите досега 142.7 млн. лв.

Темата накратко
  • За първи път са представени данни за инвестициите в инфлуенсър маркетинга, които за 2020 г. се равняват на 1.5 млн. лв., или ръст от 27%.
  • Най-големият рекламодател в интернет е Efbet, въпреки че по закон пряката реклама на хазартни игри е забранена.

Комуникационният сектор беше сред най-силно засегнатите от пандемията в резултат на намалените маркетинг бюджети. Затова и прогнозите за 2020 г. бяха инвестициите във всички комуникационни канали да отчетат значителен спад. Дигиталните канали обаче опровергаха очакванията. Редица компании засилиха рекламното си присъствие онлайн, а много малки бизнеси се осмелиха за първи път да се позиционират в интернет.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се