След края на пандемията медиите се готвят за "спад на зрителското внимание"
Хората прекараха една година залепени за екраните, но сега този феномен започва да отслабва
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
"Смайващ е броят на хората, които носят нов размер дрехи", призна през юни Чип Берг, ръководител на компанията за производство на деним Levi Strauss. След повече от година, прекарана в няколко локдауна, една четвърт от клиентите вече не се побират в дънките си, заяви производителят пред Associated Press.
Дългото стоене на дивана може да е било вредно за хората по света, но се оказа златна ера за индустриите, които предлагат домашно развлечение. Тъй като възможностите за забавление извън дома бяха изключени и пътуванията до работното място отстъпваха на работата от вкъщи, хората имаха допълнително свободно време. Потреблението на всичко се увеличи - книги, подкасти, музика и видеоигри.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.