След края на пандемията медиите се готвят за "спад на зрителското внимание"

Хората прекараха една година залепени за екраните, но сега този феномен започва да отслабва

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Смайващ е броят на хората, които носят нов размер дрехи", призна през юни Чип Берг, ръководител на компанията за производство на деним Levi Strauss. След повече от година, прекарана в няколко локдауна, една четвърт от клиентите вече не се побират в дънките си, заяви производителят пред Associated Press.

Дългото стоене на дивана може да е било вредно за хората по света, но се оказа златна ера за индустриите, които предлагат домашно развлечение. Тъй като възможностите за забавление извън дома бяха изключени и пътуванията до работното място отстъпваха на работата от вкъщи, хората имаха допълнително свободно време. Потреблението на всичко се увеличи - книги, подкасти, музика и видеоигри.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове