Младите българи вярват повече на онлайн медии, отколкото на традиционни такива
Над една трета от населението се информира от повече от една медиа по време на предизборните кампании, показва проучване на СЕМ
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Телевизията продължава да доминира медийния пазар в страната, затова не е изненада, че е предпочитан канал от българите да се информират за предизборните кампании на политическите партии. По време на изборите през април и през юли те залагат на двете големи частни телевизии bTV и "Нова", а доверието им към обществената БНТ намалява. Изключение правят младите хора под 30-годишна възраст, като над половината от тях посочват, че вярват повече на изцяло онлайн медии, отколкото на традиционни такива.
Това показва първото проучване на Съвета за електронни медии (СЕМ) за медийните предпочитания на българите в рамките на двете предизборни кампании тази година. Изследването е изготвено от "Екзакта рисърч груп" и е проведено сред 1005 души през последната седмица на всяка от кампаниите.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Да вярваш на медии вече си е пълна глупост. Явно за това младите лесно ги манипулирате. Не обичам да давам съвети, но нека гледат кой какво прави, а не кой какво говори!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.