Спонсорството в спорта - криптовалутите се опитват да изместят сайтовете за залози

Различни платформи за търговия с дигитални валути силно навлизат в спортния пазар. Издръжлив модел ли е това обаче?

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Спортен клуб, спонсориран от сайт за залози. Това е повече от познато на всеки фен, независимо кой спорт следва. Само три от двайсетте отбора в английската Висша лига нямат каквато и да било връзка с услуги, свързани с хазарта за изминалия сезон, а осем от тях рекламираха подобни сайтове директно на екипите си. Изглежда обаче, времето на хармонична връзка между клубовете и хазартните компании е пред прекъсване заради законови мерки, планирани от английското правителство. Кой ще замени компаниите за залози на тениските на спортните клубове? Най-сигурният залог, изглежда, са платформите за търговия с криптовалути.

Първата компания, специализирала в залози, която става официален спонсор на клуб от Висшата лига, е Betfair, която започва да рекламира услугите си чрез тениските на лондонския "Фулъм" през 2003 г. Оттогава насам връзката между футбола и хазарта само се засилва. В днешно време даден клуб може да рекламира различни компании на стадиона си, на екипите си, на тренировъчните екипи, както и на самата тренировъчна база. "Стоук сити", отбор, който доскоро беше част от английския елит, играе мачовете си на Bet365 Stadium.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал