Загубилият печели всичко

Рейтингът на олимпиадата е рекордно нисък. Рекламодателите не ги е грижа

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Сред рекордите, които бяха покорени на олимпиадата тази година, един не стана повод за радост - летните олимпийски игри в Токио бяха най-слабо гледаните от десетилетия насам. В Америка само 15.5 млн. души са следили ежедневно какво се случва на спортния форум, което е и най-ниският резултат, откакто NBCUniversal, сега част от кабелната империя на Comcast, започна да отразява събитието през 1988 г.

Зрителите са намалели с цели 42% от предната олимпиада в Рио през 2016 г. Европейските медии също свидетелстват за подобни резултати. Много брандове, които са платили за реклама, започнаха да се оплакват. NBC се опита да им предложи безплатно допълнително време, опитвайки се да компенсира ниските рейтинги. Но това се оказа далеч по-сложна ситуация. Въпреки че публиката не прояви голям интерес към игрите в Токио, брандовете продължаваха да плащат огромни суми за реклама на форума.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар