Пандемията прави рекламата за потребителските стоки по-важна от всякога

Производителите им се борят за вниманието на клиентите във време на криза и инфлация

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Рекламата беше един от секторите, които преживяха пандемията по най-добрия начин. Достигането до възможно повече потенциални потребители, както и утвърждаването на марката сред обществото станаха ключови за финансовите резултати по време на локдауните. Производителите на потребителски стоки увеличиха инвестициите си в рекламни кампании, а пандемията увеличи търсенето на храна и напитки за дома многократно. Пред компаниите в момента обаче излиза въпросът дали е възможно оптимизиране на рекламирането, а инфлацията и покачващите се разходи за доставки и транспорт правят оптимизирането наложително, пише Financial Times.

Марк Рид, изпълнителният директор на WPP, най-голямата рекламна агенция в света, заяви, че наред с технологиите и фармацевтичните продукти опакованите потребителски стоки (CPG) са били сред най-устойчивите индустрии по време на пандемията. Сега, когато други клиенти отново увеличават разходите си за реклама, има "известен натиск върху маркетинговите разходи" в сектора. "Виждаме смесена картина сред нашите клиенти на CPG, но като цяло мисля, че те осъзнават необходимостта от инвестиране в маркетинг - тези компании, които са спечелили пазарен дял, се стремят да го запазят", казва той.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар