Пандемията прави рекламата за потребителските стоки по-важна от всякога
Производителите им се борят за вниманието на клиентите във време на криза и инфлация
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Рекламата беше един от секторите, които преживяха пандемията по най-добрия начин. Достигането до възможно повече потенциални потребители, както и утвърждаването на марката сред обществото станаха ключови за финансовите резултати по време на локдауните. Производителите на потребителски стоки увеличиха инвестициите си в рекламни кампании, а пандемията увеличи търсенето на храна и напитки за дома многократно. Пред компаниите в момента обаче излиза въпросът дали е възможно оптимизиране на рекламирането, а инфлацията и покачващите се разходи за доставки и транспорт правят оптимизирането наложително, пише Financial Times.
Марк Рид, изпълнителният директор на WPP, най-голямата рекламна агенция в света, заяви, че наред с технологиите и фармацевтичните продукти опакованите потребителски стоки (CPG) са били сред най-устойчивите индустрии по време на пандемията. Сега, когато други клиенти отново увеличават разходите си за реклама, има "известен натиск върху маркетинговите разходи" в сектора. "Виждаме смесена картина сред нашите клиенти на CPG, но като цяло мисля, че те осъзнават необходимостта от инвестиране в маркетинг - тези компании, които са спечелили пазарен дял, се стремят да го запазят", казва той.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.