ФАРА 2021: Презареждане

Рекламният фестивал за първи път е разделен на творчески и медиен конкурс, за които са подадени общо 409 заявки

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Най-големият рекламен фестивал в страната ФАРА навършва 21 години. Създаден по думите на организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), "от индустрията за индустрията", той събира на едно място големи български рекламни агенции, за да премерят сили под формата на креативни идеи.

В резултат на пандемията миналата година ФАРА не се състоя. С тазгодишното издание организаторите са поставени пред предизвикателството да върнат блясъка на събитието и да докажат необходимостта от подобен рекламен фестивал в страната. За целта от БАКА продължават започнатите през последните четири години промени.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар