Рекламните победители и поуките от необичайната ФАРА
Агенцията Noble graphics, групата Ogilvy Group и компанията "Деликатес Житница" бяха отличени в рекламния фестивал. Grand prix спечели McCann Sofia
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Рекламната индустрия в България не е голяма. Специалистите се познават помежду си и образуват една своеобразна затворена общност. Това, около което традиционно се обединяват всяка година, е най-големият творчески фестивал в страната ФАРА, който се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Той цели да отличи най-добрите рекламни проекти през годината и да поощри хората, които стоят зад тях.
Миналата годината фестивалът не се проведе, а около организацията на ФАРА 2021 до последно имаше редица въпросителни и неслучайно даде заявка да не очакваме очакваното. За първи път от създаването преди 21 години събитието се проведе в София. Това в комбинация с пандемичната ситуация доведе до много по-слабо посетен фестивал. За първи път организаторите на ФАРА се опитаха да обособят две отделни надпревари - за творчески и за медийни агенции. Целта зад това решение беше да привлекат повече агенции в конкурса. Резултатът - общо 33 агенции взеха участие, или с една повече в сравнение с 2019 г., когато се проведе последният форум.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.